Klinz Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Juster først bak so banda subber til trommel. so tar du og justere vekk slakken på vaieren da får du godt brekk. Skal hels justere heilt slakk på vaiere ogjustere banda so dei subber i trommel først, so skru vekk slakken på vairane etter..
Inline six Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Juster først bak so banda subber til trommel. so tar du og justere vekk slakken på vaieren da får du godt brekk. Skal hels justere heilt slakk på vaiere og på banda først, so skru vekk slakken på vairane etter.. Jepp akkurat slik man skal gå frem. Man skal ikke stramme viren først! Kan også være lurt å ta av trommelen eller skiva først da bmw med skiver bak har en liten hånbremstrommel inne i skiva. Ikke uvanlig at båndene løsner fra klavene og at justeringa og pådragsmekanismen har rusta fast. Har gjort dette på mange bmw og andre biler med hånbremstrommel inne i skivene bak, helt normalt problem.
snurresprett Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 om du strammer vaieren til slutt vet du jo ikke om de tar likt på begge hjul
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Er riktig som Klinz sier, juster trommelen først så waier. Dra håndbrekket et knepp opp og juster til det subber så vidt på hjulene på hver side. Eller prøve seg fram, det er ikke mikrometer arbeid en holder på med
Champ Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 hvordan merker jeg at jeg stiller den riktig slik at den subber? hører jeg det eller kan man se at den tar i ?
Klinz Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 de merker du når du tørner på trommelen. skal subbe men ikke gå tregt da blir de varmgang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå