Singda Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ønsker altså å kjøpe en m50b25 topp Uten noe som helst sprekk i toppen, uten vanos, Håper noen har liggenes. mvh:Simon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 har kansje en med vanos. jeg brukte en topp fra vanos motor på en ikke vanos block. så du kan godt få tak i topp ev vanos. passer like bra!!! får se hva som er gale med min motor om jeg må ha ny block så kan du få kjøpe toppen! men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ight=motor lurer på om denne paser jeg,, er i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 tror ikke 320-toppen passer på 325 nei.. Er ihvertfall forskjellige delenr og pris på gs bildeler.. men er ikke sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå