Gå til innhold

Bmw E30 325 86mod


oxygaxe
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen var i utgangspunktet en 325e fra 86, bilen ble kjøpt med motorhavari.

Bilen er bygd til banekjøring og har helbur.

Utstyr:

Servo

Justerbart senkesett (Bilen er som å kjøre gokart slik hardheta nå er justert)

Større oljekjøler med adapter.

2stk racingstoler med belter

Sperrediff (25% lock)

4x 25mm spacere

lettmetallfelger med gate/rallyslicks dekk (usikker på hva det heter.

Inntill nå har det stått en 323motor i den, men phar plukket den ut og solgt denne.

Alt unødvendig er rensket ut av bilen.

Reservehjulbrønnen er kappet bort og sveisa igjen, skulle ha fuelcelltank og batteri der.

Det jeg hadde planer om var turbobygging.

Jeg har En preparert blokk 325 med m21veiv montert og balansert med nye rammelager samt ARP bolter fra ppf,

Har et par Turboer liggende

Haltech F5 ekstrasprut med 2 dyser.

Dumventil og wastegate samt intercooler.

Har så og si alt som trengs for turbobygg.

Alt i deler.

Eineste som må gjøres er å sveise eksos og montere lambdan

Prisantydning vet jeg ikke helt. men selvkost på bilen har vært DYRT.

Så kommer det jo an på hva en vil ha med av motor alternativ.

Vingen på bilen er ikke der lenger. (sto på når jeg kjøpte, men fjerna den fort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen uten motor er? skilt?

Hadde det ikke vært for at bilen er så bra bygget hadde jeg kunnet solgt den i deler.

Bilen er ypperlig baneleketøy.

Nesten for kjipt å demontere noe...

har jeg bare hadd tid til å montere isammen en motor å fått den i bilen så hadde jo sikker salget gått bedre.

Jeg er ikke i noe pengenød og bilen står tørt, så jeg får se hva evt bud kan kommer på.

Bilen som den står med felger, dekka, coilovers, sperrediff samt bøttestolene og belter går den ikke under 25 000kr. (da uten motor og gir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...