Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trekker ut kontakten på lmm og kjøre slikt i noen mnd? altås at den går i nødmodus! skade jeg bilen på noen som helst måte? Og hva om jeg kjører et halvt år me ødelagt lmm? gjelder dieseldyret mitt :lol: !

Grunnen for at eg venter så lenge er fordi det er jul, og at eg skal te tyskland for å ta servise om ikke så altfor lenge! tenkte å ta hele "pakken" da! Lmm er ikke akkurat billig i norge heller!

Skrevet

Mye diesel hvertfall:)

Det skal vel ikke være noen stort problem, nødmodus kan jo ikke skade motoren på noe vis, da hadde denne sikkerhetsmodusen vært helt bortkstet.

Skrevet

Den får vel litt feiter blanding ja, men når det ikke er snakk om år så burde det gå greit tror jetg, bare kjøre en motorrens når ny lmm er på plass..

Men skal du kjøre nærmer et halvt år uten så utgjør nok økt forbruk noen lapper også hvis du kjører endel..

Skrevet

En kompis kjørte en lang tid med lmm frakoblet samt uten luftfilter, msikkert nærmer ett år faktisk, og det ble ingen merkbare skader, kanskje litt mer sot her og der. Skal selvfølgelig ikke utelukke at motorens levetid ble forkortet med noen km men, skal sies at det var en m50 da, kanskje litt mindre lurt med turbo ja..

Skrevet

takk for alle tilbakemld!! Problemet mitt er at eg finner ikke lmm til min bil! euro 4 visstnok! skrik ifra hvis dere kan finne et te meg;) delnr er 1362 7788 744

Skrevet
takk for alle tilbakemld!! Problemet mitt er at eg finner ikke lmm til min bil! euro 4 visstnok! skrik ifra hvis dere kan finne et te meg;) delnr er 1362 7788 744

Det er jo ikke dyrt for en LMM til 320d så hvorfor risky med å kjøre uten?

Luftmassemåler www10643 DKK 1.389,00 hos Koed hvertfall.

Skrevet

det som er skadelig. avgassene er får høye! miljøskadelig.

du kan skade partikkelfilter/katt=dyr kostnad i tillegg

dyr i fårbuk=summen av det ekstra dieseln du bruke kunne du kjøpt en ny lmm.

og er ikke sunt før motor å kjøre verken før feit eller mager blanding!

Skrevet

Er du sikker på at det er lmm? Hadde fusk på bilen min nylig, viste seg å være vakumventilen på EGR`en.. Den er ganske mye billigere! hehe.. Hadde evt skjekket det først. Hvordan oppfører den seg?

Skrevet

er ikje sunt med for feit blanding på en diesel motor.. kan kokse jenn dysene og. ventile vert d mye koks på osv.. pluss som sagt tidligere at den bruker vell så mye diesel at du betaler inn den lmm`n på noen månder..

Skrevet
Er du sikker på at det er lmm? Hadde fusk på bilen min nylig, viste seg å være vakumventilen på EGR`en.. Den er ganske mye billigere! hehe.. Hadde evt skjekket det først. Hvordan oppfører den seg?

Er ikke 100% sikker, men ut fra folket her inne så er det den!

Bilen nypper og rykker når eg kjører! I svak oppoverbakke så kjenne du at den går veldig ujevn! merker det mest i 3 og 2 gir!kanskje fordi disse er mest brukt ved jevn kjøring i 50-60km/h! Innbiller meg at den "sparker" litt mindre enn før, men aner ikke! ellers så går den uten problemer! Bilen har bare gått 47000km så synes at det er litt rart at det er lmm så er gåen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...