fast Dog Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 hva er EGR og hvor sitter den hen??
3XXTouring Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Utfra det du sier, virker det som om det er den ventilen. Er veldid likt det jeg hadde. Snakket med en BMW mekkaniker, som sa det er det eneste som pleier å gå på dem. Det er jo også en del som koster litt mindre.. Ca.500Kr. Det er forresten 2 av den sammen ventilen, en ved EGR, og en rett vet turbon
3XXTouring Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Kan prøve å finne noe bilde på hvor den sitter!=)
bjalle Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 veldig usannsynlig at llm har gått etter 47000 km,da må du nesten ha kjørt uten luftfilter.
Aama_Racing Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 uansett om lmm din er ødelagt så skal den vel ha gådd i nødmodus allerede??
fast Dog Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 jepp...Da har eg blitt litt klokere og spart noen par kroner! takk folkens
fast Dog Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Kan noen fortelle meg hvor EGR'en sitter og holder det me å bare pusse den ren eller må eg kjøpe en ny en?
propan Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Forsvinner fusk når du tar av lmm? Uten lmm går motoren i nød,men egr som er en eksostilbakeføringsventil som ofte blir byttet fungerer uavhengig av elektronik,eller-dvs det er magnetventiler som gir vakum til klokka,men hvis f,eks fjæren inni er defekt og ikke klarer å stenge ventilen så fusker den og trekker dårlig. Få rett diagnose på motoren,det koster ikke allverden å få verksted til å lese feillager på den vil jeg tro. Vi tar 250 kr for ukjente kunder og gratis for kjente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå