Tsbusa Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Har MASSE deler liggende, og masse splitter nye deler i orginale volvo esker osv. Trenger du noe? Send en PM, så skal vi se. Skriv hva det er, og legg gjerne med bilde, så blir det enklere for meg å finne delen blant de 6-7 kassene med deler... Har div bremse sylindrer, noen brukte og nye. div ledningsnett, eksosmanifolder, grenrør, div innsug, både na og turbo (gasser b21 tror jeg), stab stag, vifter, splitter ny AC kompressor, dynamoer, servosnekke (240 tror jeg) div topp deksler ++++++++++ se noen bilder, dette er FÅTALL av delene.. Det meste ligger i kasser, det på bildene er det jeg ikke hadde plass til i kassene;) (motor er solgt)
conan Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Dæven, har du kjøpt opp volvo AB???? Eller har du bare tatt over lokale huggeriet
Pedi Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Er egentlig en liten ting jeg trenger: hvite blinkere foran til en 960 1992-modell... Har du tilfeldigvis det?
Tsbusa Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Er egentlig en liten ting jeg trenger: hvite blinkere foran til en 960 1992-modell... Har du tilfeldigvis det? Desverre, akuratt det har jeg desverre ikke:P Har ikke kjøpt opp volvo nei, men har fått delene av en kompis, som har en onkel som jobbet hos volvo før, og han kunne ta med seg å mange deler han ville, da de skulle "slette" lageret + at han var en veldig aktiv volvo mann sjøl..
Gjest Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 hva har du til 940? grenrøret på den motoren? hvite baklys til sedan? turbo grill?
325icab_88 Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Du har ikke en clutch til b23 liggende? ett par kompiser har en herjebil som trenger ny fort som f
Tsbusa Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 hva har du til 940? grenrøret på den motoren? hvite baklys til sedan? turbo grill? Hmm, spørst hva slags motor det er i den 940'en? Grenrøret passer vel på alle b23 motorer, utenom turbo selfølgelig. Har ikke hvite baklys desverre. Har en volvo grill (vanlig tror jeg) til 740.
TOREBMW Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 jeg er på jakt etter en b20 motor. har du det eller vet om noen som har en?
camxer Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Har du en stor og kraftig elektrisk kjølevifte?
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 jeg er på jakt etter en b20 motor. har du det eller vet om noen som har en? Har en B21 i ene volvon som jeg og en kompis har sammen, grom 531 toppen, allt av r-sport deler osv. Men det tviler jeg på at vi vil selge:P Har du en stor og kraftig elektrisk kjølevifte? Jeg har en stor varmeapparatsvifte, og jeg har en "propell" som sitter på veiven foran motorene, troor ikke jeg har en elektrisk vifte, men kan prøve å sjekke det ut! Tingen er at jeg er sykemeldt med betennelse i ett kne, og klarer såvidt å gå, så jeg får ikke stikki på jobb å sjekket etter delene før i romjula, eller etter nyttår..
camxer Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Det er altså ingen hastverk, ta deg tiden du trenger Trenger en stor elektrisk vifte som sitter på radiatoren. Er så drittlei av viskosekobling....
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Det er altså ingen hastverk, ta deg tiden du trenger Trenger en stor elektrisk vifte som sitter på radiatoren. Er så drittlei av viskosekobling.... Skal se om jeg har! Må ikke være volvo? Mulig har andre vifter på jobb også fra andre merker;)
camxer Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Hvilken som helst vifte som er kraftig og fungerer som den skal er av interesse Hvis du vet om en som passer radiatoren til en BMW E34 520i uten større modifikasjoner, så er ville det ha vært perfekt
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Vi skal ta en titt så fort ein kjem seg på jobb att!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå