bmw-m535 Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 selger 4 stk nyoppussa bbs rs uten dekk. de er glassblåste og pulverlakerte sort i center. den ene felgen må byttes ytterkant på pga møte med fortauskant. følger med 2 helt brukbare delefelger med dekk. dekka er litt gamle men fullt med mønster. selges for 4000 bilder kommer
Kid B Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Grom felger. Kunne gjerne tenkt meg å kommet å sett på dem. bare å sende tlf på pm så ringer jeg
bmw-m535 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 skaden er vel egentlig uvesentlig, det er bare den polerte kanten som har skrapa grovt innat en fortauskant. det følger med 2 helt brukbare delefelger med så å si strøkne ytterkanter på. kan sikkert bruke den kanten men den ser ikke pen ut. det var alltså kun kanten det er skader i, ikke center elller andre deler. følger medsenterkopper til alle fire samt det plastverktøyet til center koppene
bmw-m535 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 felgene er fortsatt like strøkne som den på bildet der med untak av en da selvfølgelig, men der er bare å bytte kanten. trenger kanskje en liten vask og litt polering av kantene men det kan nok ordnes så fort jeg får tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå