j_b Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 har til alle bmw modeller. 400,- ferdig frakt. bra passform og kvalitet.
fredriko Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 passer desse på e34 1994 modell touring?
j_b Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 passer desse på e34 1994 modell touring? jeg har til alle modeler!
Thomaz Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Ekte carbon? så fin som ekte!! Så fin som ekte? Det er ikke ekte med andre ord?
j_b Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Ekte carbon? så fin som ekte!! Så fin som ekte? Det er ikke ekte med andre ord? jeg trodd ikke at det var ekte, men det var samme som ekte. så spurte jeg selgeren er det ekte, og han sa ja, 100% ekte carbon fiber. så jeg tror det er ekte. jeg har til alle modeller, bare si meg hvilken størrelse du trenger. 400,- pr stk. 600 for par. ratt emblem i carbon, carbon emblem på felger kommer.
Azeton Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Du selger vist nok en god del her på forumet. Ikke tenkt å legge inn en link på høyreside for sponsing på noe måte?
patricko Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Ekte carbon? så fin som ekte!! Så fin som ekte? Det er ikke ekte med andre ord? jeg trodd ikke at det var ekte, men det var samme som ekte. så spurte jeg selgeren er det ekte, og han sa ja, 100% ekte carbon fiber. så jeg tror det er ekte. jeg har til alle modeller, bare si meg hvilken størrelse du trenger. 400,- pr stk. 600 for par. ratt emblem i carbon, carbon emblem på felger kommer. et var jo litt stivt da, med tanke på at de koster mindre på f.eks. gs bildeler
Dr_S Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Du selger vist nok en god del her på forumet. Ikke tenkt å legge inn en link på høyreside for sponsing på noe måte? Som han sa i en annen salgstråd; "jeg driver ikke butikk"......
iNthe Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 man bør vel betale litt til bimmers (i form av reklame-plassen i høyre spalte) om man skal selge unna fabrikkerte nye varer.. er jo noe annet å selge unna brukte deler man har hjemme.. eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå