krist_olsen Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 etter motor bytte (etter havari) så er det ikkje noe drag over 4000 rpm, det virker nesten som om potta er tett. så tenkte eg sku prøve og bytte ut katalysatorene md vanlige røyr. men er det dei 2 store fremste eller dei 2 små bakom som er katalysatoren?
Champ Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 hadde samme problemet på min bil, der var det en del av katen som hadde løsna og lagt seg på tvers slik at jeg ikke fikk noe trykk gjennom, min stoppa lenge før 4000 rpm. Fjærna katta på min og det fungerer helt fint nå, den lå plassert fremst
krist_olsen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 oki mene da får eg finne fram vinkelsliperen
bjalle Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 oki mene da får eg finne fram vinkelsliperen Husk at du må sette på katalysator igjen ved eu kontroll.
krist_olsen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 ja er klar over det, må fjerne turboen og ved eu godkjenning satsa på og finne en som kan sjå vekk ifrå det motormessiga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå