Olelink Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Noen som har erfaring med å importere e36 m3 fra tyskland, er det mye papir arbeid..... mye lureri ute å går?? Vurderer og importere m3 mot sommeren men kjenner liksom ingen som har gjort det før.... Har en slektning i tyskland som eventuelt kan ta en grov titt på bilen før jeg eventuelt flyr nedover selv.... Lønner d seg å bruke firma til og importer, er jo dyrere selvfølgelig..
ErikS Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Det kan være greit å bruke søkefunksjonen hvis det er noe du lurer på. Import har vært oppe mange ganger tidligere. Ta en titt på denn tråden, håper den gir deg svarene du søker: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=64622&highlight=
sdfdsfds Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Kan du ikke få en 3.2l M3 i Norge til rundt 250 - 300 tusen? Jeg sjekka prisene på import fra tyskland så kommer jo bilen på nesten 400 000, dette er jo helt sinnsykt.
kbteknik Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 det er ikke mye du sparer på å importere, hvis du har en norsk bil du kan bygge om kan du spare litt.. avgifterne er alt for høye
Olelink Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 hvis man ser på litt gamlere e36 m3'er kan man spare noen kr, men som dere sier får man jo 3,0 er til 200 000 + og da er det jo enklere og tryggere og kjøpe i norge såklart....
Ellingsen B. Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 jeg henta en m3 3l i våres.. Prismessig så er det nok billigere I Norge (hvertfall for 3.2), men utvalget er jo utrolig mye større der nede. Ikke mye hassel med å hente selv, men litt jobb er det jo siden disse bilene ofte står hos private samt en del av dem kan null engelsk (så fremt du ikke snakker masse tysk:) ) Bilen må også vises med full sånn sjekk hos biltilsynet da i utgangspunktet dette ikke er en E merket bil. Husk at du får med alle orginalkopier av vognkort,dekrapapirer,tuv etc. Disse er viktige for biltilsynet.. Lykke til
Olelink Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 sant nok, det er mye papirarbeid, serlig vist man handler fra privat personer....
Ellingsen B. Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Hvor mye kom din på da Ellingsen B.? Jeg husker ikke helt, men mins noe rundt 240-265'. Var mange som var billigere der nede, men la noen ekstra euro på bordet for å få en "finere" m3 og var heldig som fikk en individual M3 med forholdsvis lav km.
Olelink Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 kjøpte du av privat eller firma du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå