Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å importere e36 m3 fra tyskland,

er det mye papir arbeid.....

mye lureri ute å går??

Vurderer og importere m3 mot sommeren men kjenner liksom ingen som har gjort det før.... Har en slektning i tyskland som eventuelt kan ta en grov titt på bilen før jeg eventuelt flyr nedover selv....

Lønner d seg å bruke firma til og importer, er jo dyrere selvfølgelig..

Skrevet

Kan du ikke få en 3.2l M3 i Norge til rundt 250 - 300 tusen?

Jeg sjekka prisene på import fra tyskland så kommer jo bilen på nesten 400 000, dette er jo helt sinnsykt. :evil:

Skrevet

hvis man ser på litt gamlere e36 m3'er kan man spare noen kr, men som dere sier får man jo 3,0 er til 200 000 + og da er det jo enklere og tryggere og kjøpe i norge såklart....

Skrevet

jeg henta en m3 3l i våres.. Prismessig så er det nok billigere I Norge (hvertfall for 3.2), men utvalget er jo utrolig mye større der nede. Ikke mye hassel med å hente selv, men litt jobb er det jo siden disse bilene ofte står hos private samt en del av dem kan null engelsk (så fremt du ikke snakker masse tysk:) ) Bilen må også vises med full sånn sjekk hos biltilsynet da i utgangspunktet dette ikke er en E merket bil. Husk at du får med alle orginalkopier av vognkort,dekrapapirer,tuv etc. Disse er viktige for biltilsynet.. Lykke til :)

Skrevet
Hvor mye kom din på da Ellingsen B.? :)

Jeg husker ikke helt, men mins noe rundt 240-265'. Var mange som var billigere der nede, men la noen ekstra euro på bordet for å få en "finere" m3 og var heldig som fikk en individual M3 med forholdsvis lav km.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...