drittludo Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Har et par spørsmål, (referer til linken) lurer på 2 ting.. Nr. 5 på tegningen heter støttestag, men når jeg søker på google finner jeg ikke en dritt!! Jeg lurer på hva disse heter eller kalles. Jeg kjøpte et par hos en forhandler, men disse var for lange! Jeg har et justerbart senkesett på bilen å de "hønsabeinå" som står på bilen nå måler ca 150mm senter senter melom mutteren! mens de jeg kjøpte måler rundt en 300mm. http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ What to do?! På forhånd takk
TEM Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Er vel støttestag du er ute etter ja,ser du skriver du har justerbart senkesett på bilen. Da skal du ha av den kortere typen. Ring GS og si hvilket sett som står på bilen og du får de rette korte.
drittludo Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Glimrende, takk for rask respons:) men du, kaptein, åssen funker stabstag i på toppen av støtdempertårnet? blir bilen særdeles stivere eller er d mest for looks?
///Mysild Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 jeg har det... hjelper ved litt aggresiv kjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå