cornelius Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Sikkelig hyggelig når koed begynner å stjele fra meg, har ikke bestilt deler av de på godt over et år, men forde har de prestert å trekke meg for penger!! Vet at kortet ikke er blitt misbrukt for det er bare brukt fra koed.dk, ikke noe annet. Men jeg sperret kortet, noe som viste seg å være sterkt unødvendig, takk koed for at jeg måtte det Når de roter det til, må de klare å oppdage det, vist ikke tar jeg det som de driver en useriøs bedrift der bort. Dette er ikke første gang de roter det til med meg, er en grunn til at jeg ikke bestiller varer der lenger for å si det sånn. Frode H. - Edit: Endret overskriften på innlegget til noe mer passende inntil saken er oppklart.
Ad|oS Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Sjekket med banken hvor det er trukket penger til?
fre Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Du kan jo kanskje starte med å sjekke kontoen din, om du virkelig ble belastet sist du handlet. Det hender dessverre at betalinger henger i det danske banksystemet(tilsvarende BBS), og det er det ikke så mye Koed får gjort med dessverre. Det er usaklig å komme med slike beskyldninger på et forum, når du ikke vet noe konkret. Koed driver ikke med tyveri. Hvorfor ialle dager skulle KOED handle hos KOED med ditt kort? VISA opplysninger blir IKKE lagret NOE sted. God natt, og tenk deg om neste gang...
bård Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Tviler STERKT på at koed prøver å loppe deg for cash, ville sjekka om du ble trekt sist du handla der, og for å finne ut om kortet kan ha blitt misbrukt så bør du vel ta kontakt med gutta på koed å få de til å sjekke om det eventuellt er gjort bestillinger med dine kontoopplysninger. Hva rota de det til med sist? De ordner alltid opp for seg etter hva jeg har hørt, vet ting kan ta tid med leveringen men da har det vel ofte vært i tilknytning til TNT?
conan Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Sjekk dette nøye ut, jeg har kun positive erfaringer med KOED i danmark. Ser på de som profersonelle i allefall.
Dan Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Skjedde det samme med meg. Jeg sjekka kontobevegelsene tilbake til når jeg handla der sist, for husket at beløpet ble trukket, men kunne ikke finne det. Kontaktet uansett Koed og fant ut at beløpet ble tilbakeført før det ble sendt for så aldri å bli trukket. Dette kravet kom ca. et halvår etterpå. Er nok dette som har skjedd deg. Sjekk litt rundt omkring, så finner du ut av det
bmwmsport Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Som Dan og fre(drik) sier, så kan det skje at transaksjonene blir liggende i systemet så lenge.. Noen ganger blir de faktisk ikke gjennomført i det hele tatt, og da kan det gå enda lenger tid før det blir tatt tak i.. Beklager denne "svakheten" i systemet, men det skal altså ikke skje at man kan bli belastet flere ganger for samme ordre. Vi lagrer som Fredrik sier heller ikke kontoopplysningene dine, slik at det er umulig for oss å belaste et kort uten at det er matchet opp mot en faktisk ordre. Om dette likevel skal ha skjedd i dette tilfellet, så vil det være første gang, og naturligvis en meget alvorlig sak. Men inntil du/vi har fått undersøkt saken syns jeg det er på kanten, for ikke å si OVER kanten å beskylde KOED for tyveri. (!) Vi på Koed strekker oss ganske langt for å løse evt. problemer som måtte oppstå både før, under og etter en handel er gjennomført, så om du føler deg urettferdig behandlet av oss i en tidligere sak må jeg bare beklage dette på det dypeste. Foreslår likevel at du endrer topicen i denne tråden for å unngå flere ubehagelige misforståelser. Edit: Takk til Frode H. for moderering av overskrift.
oddis Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Dette er en av to grunner til at jeg alltid bruker IBAN overføring til utlandsbetalinger. Da henger det ingenting igjen, ever. Aldri hatt problemer med Koed. Dette er uansett en sak du burde tatt opp med de direkte, og ikke spre usikkerhet på et forum som i realiteten er FULLT av Koed kunder.
///Stokk1 Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 betaler dere toll når dere bestiller fra koed ?
oddis Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Det er ikke toll på bildeler inn til Norge. Man betaler 25% av pakkesummen i mva.
cornelius Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Her må jeg bare krype til korset å beklage, overreagerte på fredagskvelden. Men kan si at koed hadde no trekt meg for noe som jeg hadde kjøpt for over et år siden, som jeg trudde at jeg hadde betalt for. Men uansett så beklager jeg
Ad|oS Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hehe, ikke så lett å ha orden på alt. Hadde nok reagert selv om jeg oppdaget at jeg ble trekt for noe jeg kjøpte for over et år siden. Uansett er det bra det løste seg og at de ikke hadde lurt deg
Stramvaier Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 er tullete av deg å legge ut noe slikt på et forum. slike saker må man ta med den det gjelder ikke legge det ut på et forum. men bra du har funnet ut at det ikke er koed som har gjort n feil. Beste stede man kan handle er KOED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå