klodrik123 Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 hallo skulle hatt alle selene fra en 4dørs... og gammel sorten m vinge...
klodrik123 Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Hehe.. er egentlig tustning... lennart aunvik... kjører en svart e30 325 cab (ikke den med de jævli stygge baklyktene)
Mr.Silver Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Okey. Måtte spørre siden det stod frei. har kansje noe av det du er ute etter. Han med de "flotte" baklyktene er Tom det. kompis av meg. Sagt det til han at de er grusomme men han fjerner de ikke
klodrik123 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 hehe.. ja de er det.. kjørte bilen min på skogen i helga og kvæsta hele bakenden og trykte inn hele baksjkermen min og ødela jævli mye... sykt surt... lurer på å selge den i deler...
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Ikke noe særlig det da Kansje du har noe snacks til meg heller da hehe..
klodrik123 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Kanskje det... hva er du ute etter??? bytte noen deler kanskje.. de delene jeg har skrevet etter her er til lillesøstera mi sitt prosjekt... så frem stolene mine og m rattet mitt skall hu ha... og muligens stabbstaget..
Mr.Silver Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 har både rieger gts front og m-tech 1 front da om det skulle være ønskelig?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå