Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal spørre for en kamerat av meg som vurderer og kjøpe Greddy Bolt on turbokit til Mazda mx5`en sin, det er en 1992 modell helt original, det han lurer på er hva han må gjøre med motor eventuelt elektronikk for at det skal tåle turbokittet?

Han sier han ikke skal ha så mye mere hester men ønsker seg en økning på ca 50 hest elns, noen som kan svare meg på dette?

Moderatoredit (Fredrik): Dette er primært et BMW forum, men spørsmål om Mazda (og spesielt den geniale "Myata") aksepteres hvis de er i relasjon til BMW.

Skrevet

Ferdige kompressor kit er å foretrekke på barbie bilen, mener det er alu panser på denne, så det tåler ikke varmen så bra. Med jackson kompressor er det bolt on, det følger med chip og trykkregulator, eller kjøp en BMW så slipper du å tenke på de 50hk ekstra, de følger med bilen :wink:

Skrevet
Skal spørre for en kamerat av meg som vurderer og kjøpe Greddy Bolt on turbokit til Mazda mx5`en sin, det er en 1992 modell helt original, det han lurer på er hva han må gjøre med motor eventuelt elektronikk for at det skal tåle turbokittet?

Han sier han ikke skal ha så mye mere hester men ønsker seg en økning på ca 50 hest elns, noen som kan svare meg på dette?

Prøv:

http://www.mx5-miata.no/site/index.htm

Mange som har god Peilling

Skrevet

Prøv:

http://www.mx5-miata.no/site/index.htm

Mange som har god Peilling

Vet hva jeg prater om, har hatt flere barbie biler selv, finnes ingen grenser for hvilket ekstrautstyr som kan kjøpes. Overgår nesten ettermarkedsdeler til BMW :bart:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...