toddi Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 http://s118.photobucket.com/albums/o83/Mr_Garrett/?action=view¤t=P1080873.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Gromt leketøy vill jeg tro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Denne ser jo velbyggd ut. Kjekt med 4 dump ventiler Så ut til å dra godt unna. Savner de Ascona'ene jeg hadde,men de var B modeller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 har hatt mye morro med ascona b! min første bil var en b-ascona med rettstilt 2.0i vectra motor med kvasskam,effektanlegg,justerbart kamdrev og gsi sperre da jeg kjørte opp i 98 kuleste mannen i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 A-Ascona er jo bare drittøft, blir jo ikke værre med en slik maskinist akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Super tøff ascona! Fortell litt mer om den! Er det du som byggt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 TØFT! Min første bil var en GUL Ascona A 1.6N (He he), satte i og trimmet en 2l etterhevert. Men her var det skikkelig power da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 morsomt prosjekt Har sjøl hatt 3 Ascona A og en 15-16 B modeller opp igjennom årene. Specs på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 motoren satt imponerende langt bak akkurat som eg har sett den bilen et sted før men i stedet for 4 små resirk bosch dumper burde du gå for 1 skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Knalltøff bil. Hadde selv en A-ascona for ca 12 år siden. Mintgrønn med sort panser. var bare en 1.9l min da. denne er nok verd noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 tøff bil, men var tøffere den sierran med bmw m50-turbo som hadde en egen tråd forleden på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Her snakker vi sleeper! Kommet til å kledd meg ut me parykk og hatt å kjørt runt som en gammel hattemann:D Motoren sto brukbart langt bak å da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Ufattelig stilig kjerre! Men den hadde blitt enda råere med mindre hjul. 15" Lexmaul, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Litt off topic men.. En jeg kjenner har kjørt stilen ut i "gubbe" ascona a'n sin med søndags hatten i hattehylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Sweet installasjon! Dette tok mer enn ei helg og ei kasse pils. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå