berntinu Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Har en bmw 320 e46 hvorfor blinker lysa foran..? men når jeg trøkker inn bremse pedalen, så stopper blinkinga.. er det et rele eller noe som jeg må bytte...? event hvor sitter det relet.. eller hva kan det være..????????? Mvh Bmw kjører i Sandefjord
Glenno Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Min første tanke var dårlig jording et sted. f,eks jording til dynamo? Men mulig du kan ha rett med reele` uten være elektro ekspert.
berntinu Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 hmmmm.. kanskje jeg skulle sjekket dynamon ja... ¨ hmmm.. takk takk
marius325i Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Hadde akkurat samme på min e46. Viste seg at det var dårlig kontakt i pluggen til venstre baklykt.. I mitt tilfelle var den brent. Bestilte ny, og bytta, og problemet var borte. Dersom det om formodning skulle være dette som er problemet hos deg også, og du skulle trenge ny kontakt, så husk å si at du skal ha med kabelskoene som skal være inni kontakten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå