///Mysild Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 hei! tenkte å kjøpe xenon til min e36, alle hovedlys og grøftelys... noen som har noen anbefalinger, linker og priser... takk takk
G|zO Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... Y.m238.lVI 522 NOK pr. sett inkl. frakt.
///Mysild Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 takk takk... er de enkle å montere og går det an å bruke det gamle ledningsnettet?
G|zO Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Skal være veldig enkelt. Bruk det orgnale ledningsnettet, plugger bare pluggen fra det orginale inn i en boks, og legger xenon ledningen fra boksen og ut til pæra
///Mysild Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 okey... blir jo litt mye med 4 bokser bak lykta i tillegg til ae, men får jo finner ut av noe... takk for hjelpa
///Mysild Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 noen anbefalinger av styrke? har ccfl ae med 8000k, burde jeg kjøpe samme eller 10-12000k?
G|zO Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Jeg ville brukt 8000k på ringer og grøftelys. 6000k på nær og fjernlys
Muren Motorsport Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 viss du absolutt må ha desse ettermonterte xenonlysa! så dra hvertfall til ett verksted å få justert de riktig! Her går en del bmw'r med slike lys i alle bauger å kanter! å de blender rett å slett noe jævligt!!! selvsagt skal de kjøre med tåkelys,nærlys,AE,osv samtidig! kjenner en lokal politibetjent som faktisk sier att de har fått beskjed om å bøtelegge/gi mangelapp til slike lamper!
Ballder Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Er jo ikke lovlig med xenon i lamper bregnet for halogen, så de fleste som blingser rundt med garasjemekka juletre xenonlykter får nok problemer etterhvert som politiet blir mer og mer oppmerksomme på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå