BMW-Vegardsen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min, en BMW 525 TDSA E34. 92 modell.(import i 95') Bilen har nå rullet 280,000km, men for meg er det lite på en BMW! Bilen har angeleyes, stortakluke, 235/45-17 piggfri vinterhjul, senka 30-20mm, M5 framfanger,sidesjørt, skal bli bakfanger å , V8 front ++. Her er vertfall noen bilder : __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Da har jeg ikke flere bilder, men gleder meg til sommers, da skal den poleres å så skal det bli AC felger type 2.
rottert Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Gratulerer med ny flott bil! Evighetsmaskin disse tds-motorene
Glenno Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Gratulere med touring Litt vansklig se skikkelig grunnet mørke bilder. Er det V8 front og oppgraderte speil, eller kom disse i 92? Litt av noen valser til vinter dekk der. Hvordan er disse kjøre på? Ta noen lysere bilder med intriøret etter hvert også da Velkommen til bimmers .
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Hei, takk. ja det er mørke bilder, men vinter er som sagt mørk å kald.hehe. skal ta noen bedre bilder når sola kommer fram igjen. Dekkene funker helt fint på vinterføret ja. er fornøyd jeg vertfall! Det er montert V8 front på bilen ja. Har også pussa baklyktene med sandpapir (P600) å så har jeg lakkert dem i klar lakk, blei meget bra:)
Jonner'n Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 blei bra det der! mere bilder! mere bilder!
Glenno Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Baklyktene er de kun pusset og satt med klarlakk, ingen farge? Sleng på chromringer i instrumentene dine så er det et bidrag til intriøret ditt .
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 ja, jeg må få gjort noe med interiøret. Den dagen jeg får mye penger, skal jeg få kjøpt me M5 interiør.
Steffan C Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Pen E34 Touring du har, og tøffe vintersko . Men det er ikke M5 bakfanger på denne nå!?
ost_ost_89 Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Fin bil du ha kjøpt de Vegard! Bli mykjy øvelseskøyring nå da?
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 hei gut ja bli de:P kjørde en tur åt askim førre helg. va på bil auksjon
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Finnes bare 2 typer biler, brukte & nye BMW
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Har ordnet med garasje, greit å ha!
øystein andre Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 fin bil ja vegard my ragging i gardsveigan nå tenkje i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå