BMW-Vegardsen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hei, varmeapparetet i min E34 er litt merkelig, når jeg har vifta på fullt, så går den på en måte ujevnt, å når jeg har den på hakk nr. 1, da høres den ut som e bitteliten mopedmotor som går på tomgang.hmmm. Noen somvet hva detta kan vere? Bør jeg bytte pollenfilteret, eller er det varmeapparat motor'n som begynner å svikte?
kbteknik Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 tenker det er motoren der er sliten... litt jobb å bytte,
///MoePower Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Enten har du på en eller annen måte greid å fått noe nedi der eller så er den moden for utskifting. Kanskje lagrene er ødelagte hvis det finnes noe slikt i den? Men da skulle den vel ikke gå så veldig ujevnt.
E36Cab1 Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Viss lagrene begynner å bli dårlige vil den bråke og gå ujamnt. I tillegg vil lagerslakk skade børster og kommutatoren slik at den tilslutt vil slutte å virke.
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 hmmmm... er det mulig å få tak i en brukt varmeapparatmotor da tro.. hmmmm.
Bjørn 320 Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tippar det er børstane dine som snart ikkje er meir...men som tidligare nevnt kan det godt vere lagera som gjer det...
morten1337 Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 akkurat det samme skjedde til meg, da var det motoren som va kaputt.... ikke all verdens med jobb og bytte. Du får de på skraphandler til 500-700 kr. Ny motor til min tror jeg ble 3500:O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå