thorbis Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 selger unna no jeg ikke har bruk for. har dette: bakrutesenker (ny) 600,- lyktelister(brukte) 200,- momo course ratt med boss(strøkent) 1200,- med boss. komplett blått intriør med dørsider osv. 1500,- eller bud. slitt førerstol. 2 rustfrie dører til coupe. bulk på førerdør. matt svarte. 1000,- (kun samlet) har sikkert no mer jeg har glømt så bare spør. mulig jeg har noen girkasser, må se etter først. NB! sender ikke. send pm eller send melding på 48076159, da mikrofonen på mobilen min ikke virker for tida. mvh thorbjørn
BAYERNRACING Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 kan du sjekke om du har girkasse?? hvilke kasser har du..
thorbis Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 har ei zf kasse til en 320 . ei getrag kasse uten følere til 323 som satt på min gamle 320. ei getrag 260 kasse med følere. hvilken trenger du? er ikke du som er steffen som har prate med meg i dag vel? mvh thorbjørn
RubenD Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 kan du sende lyktelister hvis jeg betaler frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå