Lebru Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Min bmw 325 coupe 94 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Var jo meget pent... Men hadde vært en fordel å sett noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Veldig pen den! Hva slags sommersko har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Fin & blank E36 dette, men har du DTM eksos der bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Så meget strøken ut den der ja Litt off-topic, men hvordan går en E36 325 i forhold til en E30 320i? Er den ganske så mye sprekere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 pen bil! Men gapet mellom panser og grillramme skal vel ikke være så stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lebru Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Veldig pen den!Hva slags sommersko har du? Takk Takk:-) Jeg har dårlig med sommer sko nå, men er på utkikk, har lyst på kant felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lebru Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Fin & blank E36 dette, men har du DTM eksos der bak? Takk takk:-) Det er scorpion eksos på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lebru Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Så meget strøken ut den der ja Litt off-topic, men hvordan går en E36 325 i forhold til en E30 320i? Er den ganske så mye sprekere? Takk Takk:-) Jeg vil tro at 325 er en god del sprekere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lebru Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 pen bil! Men gapet mellom panser og grillramme skal vel ikke være så stor? Takk Takk:-) Det med gapet mellom panser å grillramme veit jeg ikke hvorfor er, men har vært skade i fronten å når jeg fikk igjen bilen fra oppretning var det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå