Nøstbakken Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 håper noen kan hjlepe meg litt, sikkert fleire som her hatt dette probleme. Under gulvteppet bak fører sete er det ganske så fuktig, Noen som kan hjelpe meg å finne ut kor det kommer fra.. kan det være fra noen drenerings hull rundt om , fra takluka eller baklytene.. Håper at noen her kan hjelpe meg ..
///MoePower Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Det kan f.eks komme fra en utett baklukepakning eller bakrutepakning. Evt varmeregisteret, men da skulle det vært fuktig fremme også.
Nøstbakken Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Det kan f.eks komme fra en utett baklukepakning eller bakrutepakning.Evt varmeregisteret, men da skulle det vært fuktig fremme også. takk for svaret , har og funnet litt vann ved siden av passasjersiden foran.. men noen som har noen fleire tips
fredriko Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hei, jeg og har lekasje i pasasjersiden i bilen min, kommer kunn ved gulvmatta og ingen andre plasser, klarer ikke og finne ut hvor det kommer fra men jeg mistenker torpedoveggen elns.
Nøstbakken Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 er veldig lite laksje frame, men ein del fuktighet bak fører sete.. ingen her som har litt erfaring med lekasejer
Rabies Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Smak på det. Bare ta litt på tungespissen. Har den samme driten på e36'n min og det er frostvæske. (Varmeapparatet) Var det tipset jeg fikk da jeg spurte om det samme.
Nøstbakken Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Smak på det. Bare ta litt på tungespissen. Har den samme driten på e36'n min og det er frostvæske. (Varmeapparatet) Var det tipset jeg fikk da jeg spurte om det samme. takk for tipset .. skal ut å ta ein smaks prøve eg.. Ande må berre komme med tips.. takker for alle svar
IN_ur_DREAMs Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Ta av dørtrekket å sjekk om "plasten inni der er feil. Vann pleier å renne inn der, åsså under terskel listen å ned i teppet. Kjenn på teppet på gulvet som går opp mot døra. Er det vått der så kommer det fra døra. Hvi8s du eller tidligere eiere har tuklet inni døren. Så er det sikkert....
Dirty Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Han har jo coupe! så da har han ikke det problemet! vannet kommer fra taklukedreniringen! den er nok tett!
Nøstbakken Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Han har jo coupe! så da har han ikke det problemet! vannet kommer fra taklukedreniringen! den er nok tett! kor ligger denne dreneringa , bak eller famme.. høyre eller venstre. noen som veit ..
osjaavik Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Han har jo coupe! så da har han ikke det problemet! vannet kommer fra taklukedreniringen! den er nok tett! kor ligger denne dreneringa , bak eller famme.. høyre eller venstre. noen som veit .. Etter hva jeg veit så ligger den i alle 4 hjørnene på bilen, du ser de små hullene nede i hjørnene under takluka når du åpner den så går det dreneringer derfra og ned inn i skjørtene.
Nøstbakken Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Han har jo coupe! så da har han ikke det problemet! vannet kommer fra taklukedreniringen! den er nok tett! kor ligger denne dreneringa , bak eller famme.. høyre eller venstre. noen som veit .. Etter hva jeg veit så ligger den i alle 4 hjørnene på bilen, du ser de små hullene nede i hjørnene under takluka når du åpner den så går det dreneringer derfra og ned inn i skjørtene. Takker . Håper det er løsninga på probleme . får prøve å stake opp hula..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå