-Sammy Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 "People in Geramny aren't gonna be happy" Ble mye plass til overs neddi motorommet da -men hva som feiler panseret ? (se når de kjører også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Hehe.. den var god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Motoren står for høyt så de får ikke panseret i normal posisjon ser det ut til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 @ Widejuggao ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Gammelt nytt dette ja, har sett den før jeg også. Men når det er såpass lenge siden at det har vært oppe syns jeg det er akseptabelt, da det jo er som restify sier nytt for enkelte. Hadde samme temaet vært tatt opp innlegg etter innlegg innen kort tid, så hadde det derimot vært noe å klage på. Og Widejuggao: Jeg tror ikke det er første gangen du bruker det øverste illustrasjonsbildet ditt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 @ widejuggao igjen.. Ser ut for meg at du egentlig bryr deg da, siden du fortsetter å poste her. Det siste "illustrasjonsbildet" ditt er egentlig bare en stor selvmotsigelse i og med at det faktisk er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 hihi.. Den er så gammel at den blir ny? Blir som å si at damer over 40 er som ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 hihi.. Den er så gammel at den blir ny? Blir som å si at damer over 40 er som ny.. Jaja du komenterte nå nettopp deg selv da.. For det var ingen andre en deg som sa det Men for å svare på tolkningen din: Hvis en dame på 43 møter en mann hun aldri har truffet før, ja - da blir hun faktisk ny for ham. Og omvendt. -Merkelig nok. Om vi skal bruke din litt mer "koffertaktige" tolkningsmetode så er det jo en selvfølge at en dame på over 40 aldri vil bli 18. Men så hadde ikke dette noen sammenheng med noe her i tråden heller da så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Hehe, glemte og sitere tråden til moepower. "så lenge siden at den ble ny osv" Må ikke du tenke som en gammel mann her! Er da ikke suitcaze tanke gang å tenke på at hun aldri blir som en 15åring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hehe, glemte og sitere tråden til moepower. "så lenge siden at den ble ny osv"Må ikke du tenke som en gammel mann her! Er da ikke suitcaze tanke gang å tenke på at hun aldri blir som en 15åring? lol han skrev jo: Men når det er såpass lenge siden at det har vært oppe syns jeg det er akseptabelt, da det jo er som restify sier nytt for enkelte. Det bygger jo ikke opp under tolkningen eller kommentaren din det. Lese litt grundigere neste gang da Og det andre skal jeg ta med en sekk salt og la passere som ironi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 @ widejuggao igjen.. Ser ut for meg at du egentlig bryr deg da, siden du fortsetter å poste her. Det siste "illustrasjonsbildet" ditt er egentlig bare en stor selvmotsigelse i og med at det faktisk er der.. du, hallo......humor kalles det:) ikke noe annet take a chill pill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 @ widejuggao igjen.. Ser ut for meg at du egentlig bryr deg da, siden du fortsetter å poste her. Det siste "illustrasjonsbildet" ditt er egentlig bare en stor selvmotsigelse i og med at det faktisk er der.. du må passe det, så han ikke kjører copyright på det bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 åååå se!!!! en komiker..... Hvor du har fått alt dette me copyright og meg i samenheng vet jeg faktisk ikke.. quote meg der jeg i det hele tatt har sagt at noe er min "copyright"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå