Steffan C Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Kjøp Z3 girstang hos din lokale BMW forhandler, det har jeg på min Touring . Ellers så selges dette hos de fleste BMW stylig sjappene, KOED, Motortek, & GS.
Hankook Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Vannskeligt å sette på girspaken fra z3? blir den mye lavere?
Steffan C Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Akkurat hvor mange cm lavere vet jeg ikke, men den er merkbart kortere i høyde og vandring. Monterte ikke den selv. Har en bror som er BMW mekaniker, så da var dette en fin jobb for han . Her er et bilde etter montering.
Hankook Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Så vertfall veldig mye bedre ut:D Får handle meg en ny girstang imorgen, så blir det bare å prøve seg fram;-) Tusen takk for svar:D
Steffan C Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Her er en DIY på montering i en E36. Ikke store forskjellen tipper jeg. Men vet at du ikke trenger å bøye staget mellom girstang og gearkassa .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå