BAYERNRACING Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Jeg driver og pusser opp min E30 cabrio og trenger en del deler. trenger disse delene: -Begge framskjermer. -M30/B35 motor med ledningsnett til motor. -Girkasse som passer M30/B35. -Bakdiff med sperre fra e30 325 eller e28 525-535. -svart skinn intriør til e30 cab. (er grått det som sto i.) -Styling sett. -servo deler. se mitt prosjekt E30-320ic/E30-335ic TIC http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67067
klodrik123 Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Hhallo.. har en 89mod e 30 325 cab jeg lurer litt på å selge i deler grunnet at jeg havnet på skogen og knuste "hjørnet" bak og bak plata ,bak fanger,frem fanger, bak lykter, baggasje lokk ,høyre forskjerm og litt på andre hjørnet bak.. og panseret har en oppover bonk ifra før... blir jo jævlig mye arbeid dette.. er sort skinn inni.. litt slitt men ikke sarvet.. taket var nytt for noen få år siden og er helt tett.. ellers er det sperre og stabb stag foran og bad look ,grenrør og eksos, servo selvsagt, m theck 1 ratt... send pm om en dag ell 2 så har jeg vel bestemt meg..
klodrik123 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 bilen blir solgt i deler... frem stolene,rattet,stabstaget og badlooken blir beholdt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå