Loffen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Merker det at turtallet synker sakte på min m50b20-motor. Både om jeg ruser den i frigir, eller om jeg kjører ut et gir og klutsjer. Vet ikke om det skal være slik på sekserene, men føler den synker _for_ sakte. Noen som vet hvorfor? Har tenkt å bytte litt småting gjennom vinteren for å gi motoren bedre arbeidsforhold (plugger, bensinfilter, oljefilter, olje, luftfilter), og ta en titt på LMM siden bensinen renner rett gjennom. Vil dette ha noe å si?
Azeton Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Den er treig! Alt er litt slowmotion med de motorene der
Loffen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Hehe. Men den kan da ikke være like treig ned i turtall, som opp i turtall under fullt pådrag
BreitBau Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tungt svinghjul Menne.. Det første du kan ta en titt på er vakuumslangen til BTR.. Den var så morken at den var knekt på min.. Og da ble det vel litt mue bensin...
///MoePower Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tyngden på svinghjulet er det som gjør at bilen synker sakte i turtall Men selvfølgelig, får du mer bensin/luft -blanding enn du skal ha, så vil jo det spille inn litt også.
Azeton Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 svinghjul på 4kg for 700dollar gjør susen. får du racer bil:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå