guhoff Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hei. Jeg har en 85'mod 323i coupe som har gått 273000. Motoren går bra, tikker litt men det er overraskende lite. Ikke eu-godkjent - gikk ut i slutten av nov. ny toppakning, viskosekobling, termostat, radiator. sommerdekk på 16" alu felg, fine felger - greie dekk. vinterdekk på stålfelger, holder ut sesongen. svart, dårlig i lakken. litt rust, men bare overflaterust - ikke hull bakdekkene står 90grader på bakken, ikke den klassiske e30 skakke stillingen. nesten strøkent interiør, selv om det mangler cdspiller og høytalere (ledningene er lagt) Hva er en realistisk pris å sette denne til? er litt usikker, siden 323i er sjeldent, samt at det er en coupe. Veldig takknemlig for tilbakemelding.
Hankook Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tviler vel litt på 20K er muligt hvis den ikke ser VELDIG bra ut, med tanke på at den ikke er eu-ok. Men vannskeligt å si med tanke på at jeg ikke vet hva som er grunnen til den ikke er eu-ok og hva som evt. skal til for at den skal bli eu-ok.
Hankook Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tviler vel litt på 20K er muligt hvis den ikke ser VELDIG bra ut, med tanke på at den ikke er eu-ok. Men vannskeligt å si med tanke på at jeg ikke vet hva som er grunnen til den ikke er eu-ok og hva som evt. skal til for at den skal bli eu-ok.
E34 ///M Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tviler på 20k i og med at den ikke er godkjent. Imellom 12 & 15k kan jeg gå med på hvis bilen er i rimelig god stand pluss at den ser bra ut
guhoff Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 okei, takk for svar. har ikke hatt den på eu-godkjenning, så veit ikke åssen den hadde gjort det der. Lakken er sliten på den, og av dårlig kvalitet men det er ingen bulker eller rusthull i karrosseriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå