iNthe Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 selger hovedlykter til bmw e36.. passer coupe.. kan også bygges om til å passe sedan (fjerner en liten del) selges for 1400 kr eller høyere bud
Hans Thomas Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Kune du lagt ut noen flere bilder? bedre kvalitet? er de veldig blå?
iNthe Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 hm.. kan prøve.. ja di er VELDIG blå.. nydelig lys
Brekke Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 merke og kanskje link til et sted de selges? jeg er kanskje intresert!
iNthe Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 http://www.owp-tuning.no/ http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2398&cat=133 sistnevnte er noe av samme lyktene.. Ingen dogg eller fukt på lyktene. Fungerer utmerket
Hopen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Kanskje litt off-topic, men det var en drit tøff e36=)
iNthe Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 hehe ja, lyktene gjør endel.. hadde vært kjedelig med originallykter der
BMW_4_LIFE Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Her er flere bilder av di på bilen Er dama mi som eier den bilen nå. grei "konebil"
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Har samme typen lykter og kan skrive under på at nær-/fjernlys lyser bra til å være uorginale lykter. Mine dugger heller ikke, (nesten uvanlig på uorginale lykter :lol) selv med ukentlig vask med høytrykksspyler!
steffen- Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 sorry for off topic men åssen dim er det på brock felgene? er hjulbuen valsa?
iNthe Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 ukentlig vask med høyttrykk ja, slik man skal passe på en bmw Ad|oS skrev: Har samme typen lykter og kan skrive under på at nær-/fjernlys lyser bra til å være uorginale lykter.Mine dugger heller ikke, (nesten uvanlig på uorginale lykter :lol) selv med ukentlig vask med høytrykksspyler!
BMW_4_LIFE Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Som tidligere sagt kan jeg bekrefte at disse lyktene er veldig bra lys av til å være uorginale. Helt korrekt lysbilde også. Noe som er sjelden på uorginale lykter... Felgene er 8.5*17 ET 13 med valsing bak. Men biln er trossalt senket 60/60 så behovet for valsing er blir nok mindre med 40mm bak som er mest vanlig. Beklager for off-topic..!
boost Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 eg har samme lyktene eg kjøpte i sommer av MESS her på nette. å har ikkje fått til langlyset. noe feil med justeringen. (får ikkje levert inn igjen) hvordan er det med disse? er alle lysa innstilt? lett å justere? om alt er bra. legger eg inn bud på 1500kr.
Dirty Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 dette er Pene lykter! vis man har de rektige Modsan til! Vi kan muligens Skaffe flere nye vis folk er Intr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå