jarli Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Bare hyggelig skulle du i tillegg være student (eller arbeidsledig) har du krav på fri rettshjelp. Men er jo tydelig at du har retten din side allikevel her... Dette visste jeg ikke om! Jeg er fulltidsstudent faktisk! Vet du hvor dette står? hvem jeg kan kontakte?
conan Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Ehhhh, det overaskelse momentet ditt har du vel knerta nå. Siden du la ut en link med bilder av bilen i alle vinkler samt regnr. De event kompisene hans kjenner jo i så fall bilen her da.
HungerForE30 Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Bare hyggelig skulle du i tillegg være student (eller arbeidsledig) har du krav på fri rettshjelp. Men er jo tydelig at du har retten din side allikevel her... Dette visste jeg ikke om! Jeg er fulltidsstudent faktisk! Vet du hvor dette står? hvem jeg kan kontakte? Du kan få i forbindelse med at du har inntekt under 100 000,- Så er vel definisjonen om lånet fra staten (om du har det) er inntekt. Men du kan lese mer om det her, å konktakte de for å høre. skulle du mot formodning har en inntekt litt mer en 100" så betaler du bare 25% av beløpet (over 2 timer). http://www.fri-rettshjelp.no/ EDIT: Skulle det vise seg at det er noen her på forumet som har svindlet deg (bevisst/ eller ubevisst- Da dette ikke nødvendigvis er hans feil) Håper og tror jeg at saken vil løse seg til det beste for begge parter. I den tro at jeg mener vi har mer eller mindre et godt forhold her på forumet og at alle mennesker er opprinnelige gode. Så (dette gjelder begge parter) prøv å løs saken på best mulig måte dere i mellom først (Det er jo tross alt jul).
jarli Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Ehhhh, det overaskelse momentet ditt har du vel knerta nå. Siden du la ut en link med bilder av bilen i alle vinkler samt regnr. De event kompisene hans kjenner jo i så fall bilen her da. hehe;) Jeg la det ut etter at jeg hadde besøkt ham Han var villig til å samarbeide(men ville ikke innrømme at det var han som hadde gjort det) Jeg har bestilt time hos Bavaria for å muligens finne ut litt mer om hvor langt bilen har gått.. Jeg håper saken løser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå