nexxuz83 Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hei! Har en BMW E30 84mod. 320i automat. 4-dørs (skal ombygges til manuell å 2,5 liter) Ønsker å kjøpe dørtrekk, seter (forran + bak), gulvteppe og hathylle i svart farge! Trenger også pedalsett til manuelt gear, venstre vinduslist (utvendig) chrome finish. Ta kontakt om du har noe liggendes! Mvh. Kristoffer
glenn.G Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hei!Har en BMW E30 84mod. 320i automat. 4-dørs (skal ombygges til manuell å 2,5 liter) Ønsker å kjøpe dørtrekk, seter (forran + bak), gulvteppe og hathylle i svart farge! Trenger også pedalsett til manuelt gear, venstre vinduslist (utvendig) chrome finish, en ny kanal (venstre side) og utvendig styling til denne bilen. Vil ikke koste så mye på denne bilen så stylinga må være til dels billig. Skader, lakk skader å slike ting på styling er ingen problem (til en viss grad!) iogmed jeg er oppretter å fikser dette selv Ta kontakt om du har noe liggendes! Mvh. Kristoffer jeg har en ny rieger gts frontfanger og ny bakrute senker.1400 for fanger og 600 for bakrute senker
glenn.G Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Har du bilde av fanger? jeg har en tråd på deler til salgs. ligger bilder der på side 1
nexxuz83 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 ok, har du noe bilder av dette? hvordan stand er det i ?
nexxuz83 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Har du bilde av fanger? jeg har en tråd på deler til salgs. ligger bilder der på side 1 Har funnet meg styling kit så ellers takk
Bmwturbo Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 jeg har dørtrekk.... ligger en liten liste av e30 ting til salgs på til salgs
nexxuz83 Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 vet ikke hvordan jeg sletter denne tråden så derfor skriver jeg her. Jeg har fått en del hendvendelser og har brukt en god del penger på motor,gear å styling nå så legger ting litt på hylla til jeg får fylt opp kontoen litt Så tusen takk til alle som har svart meg på forumet Mvh. Kristoffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå