Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

18.000 for sort jobb uten garanti...fikk pris på ca 23.000 her i tønsberg for en stund siden med garanti,dette var bare utvendig å inne i dørkarmene.det eneste jeg måtte gjøre selv var demontering..dette var en E36 Coupe,har fått pris på sort jobb i oslo område ca 13.000

Skrevet

30.000 er vel ikke så ille hvis det gjelder demontering/pussing/motorrom/bagasjerom/dørkarmer å utvedig,men du burde sjekke litt rundt¨på pris å se hvordan servicen er på di forskjelige stedene..også kommer det an på åssen bil du har også om det er rust som må tas..

Skrevet

Det er vel hvor mange ganger man må varme opp lakkboksen som koster tror jeg :roll: Er nok best for hver enkel person å ringe rundt eller helst møte opp på forskjellige steder å høre om pris å sånt,er mye forskjellige priser på lakkering

Skrevet

Alle snakker om pris, men er det ingen som er opptatt av kvalitet..? Jeg betaler gladelig ett par kroner ekstra for en bra jobb. Hvertfall hvis man har tenkt til å ha bilen en stund. Sjekk heller opp ryktet til de du får priser av.

Skrevet

Enig der, hadde en kompis som kjøpte en bil det var tatt litt snarveier med, den så direkte usmakelig ut etter et halvt år. Lakken flasset av diverse steder samt at det poppet rust fram overalt.

Skrevet

Det er med alt jobb..

Dog ikke i dører etc da jeg skal ha lik farge..

Hen er veldig flink, men syns kanskje 30000,- var litt drøyt da det er privat..?

Men bedre å betale ekstra for bra resultat ja :)

Skrevet

Sjekk på mane plasser iallefall, prisen varierer veldig! fra plass til plass. Jeg fikk tilbud fra alt fra 13k til 35k. For 13k kjørte jeg bilen inn på verkstedet, og de tok all rust, pusset, lakkerte og monterte/demonterte hele bilen.

Skrevet

Det er egentlig bedre å få en jobb gjort med kvittering, enn svart. Da kan du hvertfall klage på jobben. Jeg har fått pris på rundt 20 lapper på et nytt lakkverksted i oslo. Da var alt av rustfjerning og pussing/demontering inkludert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...