Thomaz Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Fått pris på 30000,- for hellakkering av bilen med all jobb inkl (ikke verksted) Er det sånn passe?
jolly Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Betalte 18 000.- Det var på lakkverksted. Riktignok uten sånn derre mva greier da og ikke helt hvit kvittering
babjorn Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 18.000 for sort jobb uten garanti...fikk pris på ca 23.000 her i tønsberg for en stund siden med garanti,dette var bare utvendig å inne i dørkarmene.det eneste jeg måtte gjøre selv var demontering..dette var en E36 Coupe,har fått pris på sort jobb i oslo område ca 13.000
babjorn Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 30.000 er vel ikke så ille hvis det gjelder demontering/pussing/motorrom/bagasjerom/dørkarmer å utvedig,men du burde sjekke litt rundt¨på pris å se hvordan servicen er på di forskjelige stedene..også kommer det an på åssen bil du har også om det er rust som må tas..
Galskap Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 hva om man kun skal ha "utvendig" og har lakk selv?
///Mysild Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 jeg har fått tilbud om 7k... det er for lakkering og lakk... men da må jeg pusse, demontere, montere selv... dette er utvendig...
Ole@Automote Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Galskap skrev: hva om man kun skal ha "utvendig" og har lakk selv? Det er ikke lakken som koster ved en sånn jobb som dette
babjorn Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Det er vel hvor mange ganger man må varme opp lakkboksen som koster tror jeg Er nok best for hver enkel person å ringe rundt eller helst møte opp på forskjellige steder å høre om pris å sånt,er mye forskjellige priser på lakkering
eriklepe Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 BilbyggerietDA skrev: Galskap skrev: hva om man kun skal ha "utvendig" og har lakk selv? Det er ikke lakken som koster ved en sånn jobb som dette den er ikke direkte gratis heller....
steffen- Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 jeg har fått et tilbud på 13-15k for hele bilen utvendig. da gjør fyren alt, holder lakk, pusser osv : )
R Andersen Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Alle snakker om pris, men er det ingen som er opptatt av kvalitet..? Jeg betaler gladelig ett par kroner ekstra for en bra jobb. Hvertfall hvis man har tenkt til å ha bilen en stund. Sjekk heller opp ryktet til de du får priser av.
Hedfelt Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Enig der, hadde en kompis som kjøpte en bil det var tatt litt snarveier med, den så direkte usmakelig ut etter et halvt år. Lakken flasset av diverse steder samt at det poppet rust fram overalt.
Thomaz Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Det er med alt jobb.. Dog ikke i dører etc da jeg skal ha lik farge.. Hen er veldig flink, men syns kanskje 30000,- var litt drøyt da det er privat..? Men bedre å betale ekstra for bra resultat ja
Brian Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Sjekk på mane plasser iallefall, prisen varierer veldig! fra plass til plass. Jeg fikk tilbud fra alt fra 13k til 35k. For 13k kjørte jeg bilen inn på verkstedet, og de tok all rust, pusset, lakkerte og monterte/demonterte hele bilen.
-Anders- Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Det er egentlig bedre å få en jobb gjort med kvittering, enn svart. Da kan du hvertfall klage på jobben. Jeg har fått pris på rundt 20 lapper på et nytt lakkverksted i oslo. Da var alt av rustfjerning og pussing/demontering inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå