Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde lagt delene til toppen min (m30b35) på en palle på jobben.lagersjefen flyttet på den og når jeg kom i dag lå noen av vippearmspinnene på bakken. muligens overkjørt. ene plastbiten inni var knukket. hvor kan jeg få tak i ny?

hvordan kan jeg finne ut av om vippearmene er skadet?

Skrevet

jeg har en m30b28 topp liggende. kan godt få kjøpe den om du vil? det er med kam og ventiler og løftere. tror den mangler een vippe arm eller noe ?

toppen er helt i orden og fungerte fint nor den ble skrudd av motoren

Skrevet

hvor bor du? hvis alt er montert sammen kan det være interessant.. ettersom jeg bare skal se hvor de ulike pinnene stod (jeg la de e plastikkposer og merket dem, men de som lå på bakken hadde seff ikke plast på seg.. :@)

Skrevet

hei :)

toppen er sammen skrudd den.

kam og ventiler å alt er skrudd i den. bortsett fra en eller 2 vippearmer som jeg har brukt før...

også dyser og innsug som står skrudd fast på toppen. den ligger i kjelleren min her i haugesund. kom med buud :)

Skrevet

gidder desverre ikke å kjøpe noen ny topp bare for å se. vil knote litt på egenhånd først.. og før jeg begynner med det skal bilen til sandblåsing/techyl.

men hvis du skal til bergen en tur kan jeg betale deg litt for å se littegranne hvis du hadde giddet å tatt med toppen på turen. evt jeg skal kanskje til karmøy i romjulen..?

Skrevet

jeg bor på fastlands siden av karmøy jeg så det er bare å ta kontakt..blir glad om du kjøper hele toppen med innsug som står skrudd på. dyser å alt 528

jeg har ikke bruk for det å det tar bare plass!

har du noe kjekt å bytte i?

forrestten er det litt vanskelig å få tak i 528i topper også vis du rykter din. pga du kan ikke bruke fra 525 å heller ikke fra 535

Skrevet

du kan kjøpe en kompl top jeg har.. som ser ny ut.. er ifra en 91 mod 535i... 1500kr.. alt ser NYTT ut.. liggi i delevaskern i 8 timer.. så den er gullende rein..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...