Stian Børresen Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 har ikke en facelift frontplate tilfeldigvis?
Bmwturbo Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 lysbryter til tåkelysene? den med både fram og bak? som funker helt 100%? meine på eg ska ha d ligganes ja!!! pris? kom me bud!!! eg ska ikkje ha gull å grønne.......
Bmwturbo Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 har ikke en facelift frontplate tilfeldigvis? nai men kan få tak i billikt......
Stian Børresen Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 PM med pris;) får du tak i billig så kjøper jeg.
kenny3k Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Er fordelerlokk til b25 og har du rotor? Heisann. Så i ett innlegg at du er interessert i fordelerlokk og rotor.. Dette er ting du burde kjøpe nytt, og kan kjøpes for en grei sum hos Biltema. Har kjøpt mitt der selv og har ikke hatt noe problem med de delene
Bmwturbo Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 Er fordelerlokk til b25 og har du rotor? Heisann. Så i ett innlegg at du er interessert i fordelerlokk og rotor.. Dette er ting du burde kjøpe nytt, og kan kjøpes for en grei sum hos Biltema. Har kjøpt mitt der selv og har ikke hatt noe problem med de delene Eg har et fordelarlokk å rotor så e kjørt me i 1 uka så det er ingenproblem å kjøpe av mg!!!
MrBimmer Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Har du bunnpane til m20 motor så pm meg.. Eller kontakt meg vis sms på 932528914 haster.
Brættis Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Byr deg 50 kr for spylertanken til bakruten på touring...
plumbo79 Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Er fordelerlokk til b25 og har du rotor? Heisann. Så i ett innlegg at du er interessert i fordelerlokk og rotor.. Dette er ting du burde kjøpe nytt, og kan kjøpes for en grei sum hos Biltema. Har kjøpt mitt der selv og har ikke hatt noe problem med de delene Eg har et fordelarlokk å rotor så e kjørt me i 1 uka så det er ingenproblem å kjøpe av mg!!! Da kjøper jeg, sender deg pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå