Viko Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hei. En kompis har problem med bilen sin, den vil ikkje gå, den får bensin. Lurer på om det kan være hjernen som er gåen. Og i den forbindelse lurer eg på om det er noen som har en hjerne til låns for å prøve om bilen starter og for å kunne konkludere om det er hjernen som er død. Nummeret på hjernen som står i bilen no er: 0 261 200 163 Bilen er ein 88mod. Dette er i Bergen.
en325ic Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 sjekk gnist..luftfilter plugger førdeler/rotor.
Viko Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 sjekk gnist..luftfilter plugger førdeler/rotor. Gnist er det og. BUMP
Bonden Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Har du gnist og bensin er det bare å kjøre ? ,så sant riktig timing og komp er til stede.
Fliid Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Tydeligvis ikke. Har en, men den er til L-Jetronic styring og det er det ikke på den M20 versjonen du prater om. Om du har gnist og den får bensin. Ja, da kan jeg ikke skjønne hva du skal med en annen ECU etter. Hadde det vært meg ville jeg feilsøkt på nytt, kanskje du da finner ut hva som er det egentlige problemet.
Viko Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Trenger bare låne en for 10min. Har ein mistanke om at noe i hjernen er øydelagt. Har bensin inn på dyse gallariet og har gnist, har og prøvd å overkjøre begge relê-ene med hjernen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå