RobertN Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hei som dere ser av overskriften, jeg klarer ikke få firefox til og virke med Koed.dk Noen andre som har hatt dette problemet? Vet hva det kan være? Har selfølgelig prøvd og oppdatere også videre.
Steffan C Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg har også problemer med KOED og Firefox. KOED og MSN er faktisk de eneste sidene jeg bruker IE . Dette problemet har vel også vært oppe før mener jeg. EDIT: Siste posten her gir et tips.
RobertN Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Ja er akkurat samme med meg, er fryktelig irriterende blir liksom slik at jeg ikke gidder inn og kikke allikevel. Er så stress med IE det er jo ubrukelig.
Zaphod Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Er problemer med Firefox og Koed ja, Men du kan laste ned en såkalt IE plugin til Firefox som løser problemet: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419 Løser problemet med Koed.dk og du slipper og bruke Ie
p10 Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Du kan også laste ned Opera og bruke den som nettleser istede for!
M_Pia Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har å vært plaget med det, trudde først at de ikke hadde noe i nettbutikken, siden det ikke kom opp noen bilder.. Men prøvde å bruke IE og da funka det
bmw530d99 Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Har problemer med BMWs sider og Opera. Svakt av BMW syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå