Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har bilder av orginal eksosanlegg festet til bmw 323 e30.

Sliter litt med festene som fulger med. driver å setter på nå.. Å trenger å vite hvordan festene sitter og hvor. Noen som kan ta bilder . eller vet om noe sted jeg kan se tegning av bilen under. ?

Skrevet

njaa. litt..takker. Men til første skjøt Er det med 3 store deler. Den som skal festes i girkassen. den holder vel også rørene sammen videre. rare greier. Prøvd litt nå. men får det faen ikke til. Vis noen har bilder under bilen sin. Så legg gjerne ut.,

Skrevet

Er ett artig klammer det der :) Illustrasjonsfotoet er vanvittig dårlig, men bruker du litt tid så kan du faktisk få noe ut av det. Desverre har jeg ikke bildet av bilen under og kan ikke fremskaffe nå, men jeg brukte illustrasjonsfoto for og knotet dette sammen. riktignok så fikk jeg ikke skruen i midten (den som skal gå i midten av grenrørene på klammeret) til og passe. Men den ytterste gikk fint. Er og 4 kjekke gummi foringer som skal settes mot hverandre i de to hullene på den største braketten som skrues fast i girkasse. Illustrasjonsfoto er vanvittig knotete og fint. Men kan hjelpe deg og tegne det opp på eget ark for da får du ikke alle streken i hytt og gevær der. Lykke til

Skrevet

i morgen er det nok store muligheter for at det kan bli ordnet ett bildet etter 4. Så hvis du ikke vil knote noe spesielt så vent til i morgen og skjekk rundt 4 - halv 5 så skal jeg nok ha fått lagt opp ett. (kan selvfølgelig ikke garantere at jeg har gjort det rett, men det har nå hengt oppe i 3 måneder hittil)

Edit; Lovet en kar her ett bilde av lamdba innfestning for en stund siden. Men det gikk i glemmeboka, så sitter vedkommende og leser dette. Send meg gjerne en PM så skal jeg ordne det. Beklager så mye. Dette var om en M20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...