Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får jo lyd av konfilter helt i bunnen og da, akkurat i det du trykker på gassen når den står på tomgang :wink: Sånnt lite psjt :P

billigste turboen i værden :lol::lol:

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan fungerer forresten det greiene der?

Vis det fungerer i det hele tatt :lol:

Det er en grunn til at ingen biler leveres med dette. Dette produktet havner i samme kategori som Turbonator og andre ikke-virkende "hjelpemidler" beregnet på NA motorer.

Skrevet

har en 2003mod 316 e46 med et dårlig luft filter system.. det er utrolig kronglete å bytte filter på de..

Så jeg lurer på å sette en konfilter på bilen for å slippe det kronglete arbeidet, MEN noen som har gjort det på en 316 e46? Hvilket konfilter er best med tanke på lmm?

Vet jeg ikke får flere hester :)

Skrevet

Standard spm....Prøv deg med K&N, greenfilter eller pipercross osv...Betaler en del hundrelapper ekstra for merket :roll::P Må sikkert ha en overgang, og så er det bare å bytte ut med det originale...

Skrevet

Har hørt om et par stk med automatgirte biler som har opplevd negative erfaringer med åpent luftfilter; ellers har jeg ikke hørt noe.

Nå har jeg foresten aldri bytta luftfilter i en e46, men dette må da være en smal sak? Går vel uansett kjappere å bytte det originale enn å skru ut boksen og sette på åpent, om det var det det sto på? :P Åpne lutftfilterboksen, ta ut det gamle og sett i det nye 8):lol:

Skrevet

på en 316 er det et sant H*****.

Er 6-7 skruer som sitter opp ned og veldig veldig trangt og komme til med noe som helst verktøy.. så derfor lettere og fjerne hele boksen 1 gang for alle og sette på noe som er lett og bytte/vaske...

Skrevet

les hva jeg skriver, så skjønner du hvorfor..

er pga jobben med å bytte luftfilter på en 316 jeg skal gjøre dette.. som sagt er jeg ikke ute etter effekt(da hadde jeg kjøpt noe annet enn 316)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...