wirrumsen Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Fra venstresiden foran hører jeg små dunkelyder ved kjøring over ujevnheter i lav hastighet. Det er akkurat som om det er litt løst. Merker det godt når jeg kjører over typisk vaskebrettvei (av is). Regner med at det er en foring som er litt på bærtur? Er dette noe som er skadelig å kjøre med? Har verkstedtime neste mandag. Bilbehovet er ikke helt det store den kommende uka, så jeg kommer nok til å ta sykkelen fatt. Kan det eventuelt være noe annet enn en foring som skaper ulyden?
Ad|oS Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Tårnlageret kan være gåent, evnt bare ødelagt demper.
wirrumsen Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Demperen ble skiftet for ett eller to år siden. Tårnlageret kan det hende det er. Noe farlig for bilen å kjøre med slikt (kort sikt/lengre sikt)?
Bjørner Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Definivit ikke farlig å bruke bilen selv om det bråker litt i forstillinga. Sikkert bare en bærearm som må skiftes, i så tilfelle bytt på begge sider...selv om det koster ekstra
BreitBau Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Inntil videre så kan du stramme muttera mitt i hullet.. Da fjerner du slarken mellom lageret og dempern.. Hvis denne i det hele tatt er løs da.. Noe som indikerer demperlager.. eller tårnlager som de vel kaller det.
Thunegutt Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 tviler på det er dempertårnet. tror heller det er stabilisator staget (hundebeina) ikke farligt å kjøre med, bare sinnsykt irriterenes!!
en325ic Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 ser du har en e39? GARANTERT ytre endefeste stabstag:) di sse ramler å slår:) "rabalderstag" hehe
wirrumsen Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 ser du har en e39? GARANTERT ytre endefeste stabstag:) di sse ramler å slår:) "rabalderstag" hehe Yes, sleden er en E39! Det er en enkel feil å fikse? Kan gjøres selv med enkle knep? Eller kostbart på verksted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå