turbo2 Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Alt nytt!Høy prisklase! Send meil eller pm for spørsmål. dypdykk@hotmail.com trur ikke du får stor respons med en slik anonnse uansett om den er snart solgt eller ikke. ta gjerne en titt innom her for tips til en mer formell anonnse. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4077 ellers en kjempe bil sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Mer info om den takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 send pm! eller mail. dypdykk@hotmaill.com Moderatoredit: R Andersen Jeg vet ikke hva dette var ett forsøk på, men er det en salgsannonse, så oppfordrer jeg deg til å legge litt mer sjel i arbeidet.. Jeg stenger tråden, så får du evt lage en ny og bedre en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LASSELEETEN Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Sånne annonser funker dårlig. Vil man ikke selge så vil man ikke selge ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg