Tåmz'n Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Vurderer å selge/bytte min BMW. Bilen er en 93 modell 318is som har gått 250000km. Ble EU-godkjent rett før jul. Byttet noen foringer og styreledd. Registerkjedet ble byttet i fjor. Lakkert i en tøff Nissan farge for noen år tilbake. 18" RH felger med 225.40.18 sommerdekk som er bra. 15" piggdekk på alufelg med ok dekk. Nytt senkesett med dempere, 60/30 som står i vognkort. Nye lykter rundt hele bilen, chrome angeleyes, klare tåkelys og led-baklykter. Diverse styling som vises på bilder, bla. M3 frontfanger, M3 chrom speil, infinty vinge med bremselys, og chrom 97-mod grill. Carbonleppa har dessverre gått i stykker. DVD spiller med innebygd skjerm, 6*9 høytalere i hattehylla følger med. Interiøret har noen små rift i setene. Send pm ved int. eller for mere info 55.000 / bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 55lapper? Må bytte ut noen matter ser jeg, ratt og den greina på hanskerommet. Så er det også heller lite utstyr. ikke varme i setene. orginale vanlige stoff-stoler. Ikke AC. Har du takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 er takluk på bilen (se bildene.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 55lapper? Må bytte ut noen matter ser jeg, ratt og den greina på hanskerommet. Så er det også heller lite utstyr. ikke varme i setene. orginale vanlige stoff-stoler. Ikke AC. Har du takluke? Følger med originalt 3-eiket m-tech ratt... Ja, og takluke er det. 55 var litt lite, noen til så blir vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 pen bil.. du som valgte fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 Takk for det Det var ikke jeg nei, var den forrige eieren det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
051726 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 hvor fikk du tak i den derre m-lista som du har på dæsjen? Fin bil da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Kjøpte den av en her inne på forumet. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Interessert i å selge kun m- tech rattet? Bilde isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Interessert i å selge kun m- tech rattet? Bilde isåfall? Nei er ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Utrolig fin bil..! Denne bilen, er det jeg er på leting etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg