team-g Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 325 e36 400hk på hjula, på 1 bar.. , datasprut, turbo skal holde til 650hk. står nå med fk justerbart senkesett, 17" bbs. sort sport delskinn, litt slitt førerstol, turbo/oljetrykk målere i a-stolpe, eksos temp, støm og vann temp i luke ved girstang. nye engeleyes og nye baklykter. er lakkert interiør. boss stereo m/sub. akkurat montert ny greddy boostkontroller. står igjenn litt montering på int som blir gjort før eventuelt salg.. godkjent i vognkort med senkesett og 17"felger, ikke med motor. akkurat eu godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Bilder sier mer enn 100000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-g Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 jeg bor i måndalen så det er ikke lange vegen for deg å kjøre da.. men det kommer bilder så snart jeg får lagt di på datan, litt data problem bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-g Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 http://img400.imageshack.us/my.php?imag ... 019xp0.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Årsmodell, kmstand?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-g Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 det er en 92 mod med 189km, har akkurat forsterket oppheng bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-g Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 selges nå som prosjekt da motor ikke er så bra lenger.. fint for nytt turbo bygg da nesten alt er der.. hbo 50 kan hente den.. bytte i annen bil vurderes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Bilde av bilen til team-g: Ok, jeg bor ikke så langt unna Tenkte mest på andre på forumet som ikke nødvendigvis bor så nært. Bilder i en salgsannonse er alfa og omega. Da er bilder av interiør, motor og eksteriør et must. Pene bilder trekker flere kjøpere Dette er bare ett tips altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 selges nå som prosjekt da motor ikke er så bra lenger.. fint for nytt turbo bygg da nesten alt er der..hbo 50 kan hente den.. bytte i annen bil vurderes.. Hva menes med det? Er den kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-g Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 motor må ut og evt bygges på nytt eller ny motor.. har ikke sett så mye på det enda da det var i går kvell at det skjedde.. så vet ikke helt va som har skjedd.. men det var et jævli bråk av motor / turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Så med andre ord spør du om samme pris som du satt da motoren faktisk fungerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Så med andre ord spør du om samme pris som du satt da motoren faktisk fungerte? Nei, han skulle vel ha rundt 3 ganger så mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Litt usikker om bilen er tilsalgs overhodet jeg.. Har forsøkt å ringe mange ganger, å har fått svar på sms innimellom.. Han har skullet ringt meg flere dager nå, men nei.. Jeg gidder iallefall ikke mere. Det blir for useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-g Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 bilen er til salgs enda.. har vert mye opptatt di siste dagene derfor har jeg ikje fått tatt tlf.. men vil noen ha bilen kan di bare ringe.. men ikke noen pratmakere..40482223... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Da er det skrevet kontrakt på handel på denne, å jeg har da skaffet meg endel kveldsarbeid fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg