Gå til innhold

Bygge om 93 mod cab til helautomatisk nyere cab

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en e36 eller e30?

Er det E30, så er det vel egentlig ikke alt for mye jobb. Men du må nokk borre litt hull osv. Men la meg si en ting, jeg anbefaler det ikke. I alle fall ikke om det er en E30. Merker det er en svakhet at motoren ryker, og du sparer ikke noe tid, egentlig er det lettere og raskere uten motor på cabben. På E36, er jeg ikke sikker på kvaliteten, har nettopp fått meg cabbe der, med el motor, den er helt super. Men aner ikke om det er vanskelig å montere i dette karroseriet.

Skrevet

Da skal ikke jeg si noe enten eller, men kan si jeg det virker som om ordningen på denne cabben er bedre enn lillebroren. Men kanskje mer som kan gå gale? Har hardtoppen på nå, ellers kunne jeg jo alltids skjekket for deg, men orker ikke det før toppen går i garasjen, sorry mac.

Skrevet

Helaut, blir det ikke uansett (bare for å pirke og kverulere litt). Z4 var vel første BMW med helautomatisk cab, det betyr at man slipper å løse/feste klemmene foran. :wink:

Skrevet
Det finnes helautomatisk på e36 gitt.

Må man ikke løse klemmer eller dytte opp fremste del av caben? BMW skrøt jo av denne helautomatiske caben når Z4 kom.

Skrevet

dere har vel rett begge to der tror jeg

Bmw kom med helautomatisk på e36 senere, mest sannsynlig når faceliften kom i 97.

Z3 kom jo i 96, så z3'en hadde det først.

Men Z3 har jo også modellbetegnelsen E36, så da var jo e36 og z3 samtidig? :P

Skrevet

Ok, lærer stadig noe nytt..

På Z3 er det ingen vits i el. tak i det hele tatt. Skal bilen se bra ut må man legge coveret på og da må man ut likevel. Uten coveret set det stygt ut. Bakruten bretter seg også på midten og da bør man være ute for å følge med om den bretter deg på en skikkelig måte.

Skrevet

Er alle motorer (2 stk i koffert og 1 stk i takets fremkant) modulen til cab og alle brytere (en del mikrobrytere ute og går her.)

Tror i grunn det der er et prosjekt du kan gi opp å få til og funke med det første.

Åssen får du låst taket i fremkant nå by the way??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...