rel0ad Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 noen som vet om det er mye jobb? og hva som trengs
Mafia Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Er dette en e36 eller e30? Er det E30, så er det vel egentlig ikke alt for mye jobb. Men du må nokk borre litt hull osv. Men la meg si en ting, jeg anbefaler det ikke. I alle fall ikke om det er en E30. Merker det er en svakhet at motoren ryker, og du sparer ikke noe tid, egentlig er det lettere og raskere uten motor på cabben. På E36, er jeg ikke sikker på kvaliteten, har nettopp fått meg cabbe der, med el motor, den er helt super. Men aner ikke om det er vanskelig å montere i dette karroseriet.
rel0ad Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 dette er en e36, håper noen har svar:)
Mafia Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Da skal ikke jeg si noe enten eller, men kan si jeg det virker som om ordningen på denne cabben er bedre enn lillebroren. Men kanskje mer som kan gå gale? Har hardtoppen på nå, ellers kunne jeg jo alltids skjekket for deg, men orker ikke det før toppen går i garasjen, sorry mac.
rel0ad Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 ja, fint om du sjekker det om du får anledningen en gang:)
Kjell Z3 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Helaut, blir det ikke uansett (bare for å pirke og kverulere litt). Z4 var vel første BMW med helautomatisk cab, det betyr at man slipper å løse/feste klemmene foran.
Kjell Z3 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Det finnes helautomatisk på e36 gitt. Må man ikke løse klemmer eller dytte opp fremste del av caben? BMW skrøt jo av denne helautomatiske caben når Z4 kom.
Ballder Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Det finnes helautomatisk på e36 gitt. Må man ikke løse klemmer eller dytte opp fremste del av caben? BMW skrøt jo av denne helautomatiske caben når Z4 kom. Er vel det som er mest vanlig, men hel automatisk fåes også på e36. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=3E1Y2B2N2F1B1W1M1J37
erlend_p Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 dere har vel rett begge to der tror jeg Bmw kom med helautomatisk på e36 senere, mest sannsynlig når faceliften kom i 97. Z3 kom jo i 96, så z3'en hadde det først. Men Z3 har jo også modellbetegnelsen E36, så da var jo e36 og z3 samtidig?
erlend_p Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 leste feil, z4, ikke z3 Sorry. Men med Z4 kunne man vel ta ned taket i fart? Var vel det som var greien der? Rett meg om jeg tar feil.
Kjell Z3 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Ok, lærer stadig noe nytt.. På Z3 er det ingen vits i el. tak i det hele tatt. Skal bilen se bra ut må man legge coveret på og da må man ut likevel. Uten coveret set det stygt ut. Bakruten bretter seg også på midten og da bør man være ute for å følge med om den bretter deg på en skikkelig måte.
rel0ad Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 dette er en en e36 som hadde "manuel tak"som har blitt satt på en automatisk tak, hvordan er det å koble?
Ballder Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Er alle motorer (2 stk i koffert og 1 stk i takets fremkant) modulen til cab og alle brytere (en del mikrobrytere ute og går her.) Tror i grunn det der er et prosjekt du kan gi opp å få til og funke med det første. Åssen får du låst taket i fremkant nå by the way??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå