jensemann23 Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Noen som har link til et bra ettermonteringssett til angeleyes ringer? Ikke noe sånn drit som går i stykker, men et med litt kvalitet:)
Steffan C Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Disse selger bra ringer, og har god service og garanti .
fast Dog Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 ebay er din venn!! kjøpte mine der!! 1/3 av prisen av her i norge pluss at de ser bedre ut enn de fleste som freser rundt om her!! Har visstnok bare hatt de i 1 mnd men de funker som bare juling!
Mafia Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 De har lagersalg på http://www.gsbildeler.no Kjøpte nettopp der, AE med Xenon. SYKT fornøyd så langt. De har med og uten Xenon da, uten koster ca. 2500,- mener jeg (angel eyes med) med Xenon er det 7000,- m/ AE. Ikke CCFL AE da, ligner mer på de originale som bmw selger på sine nye biler, bare litt tjukkere og sterkere. Skulle gjerne tatt bilde, men mobilen er busta. om du virkelig vil, kan jeg sikkert ordne det. NB! Dette er monteringsett, altså hele kassen til lysene.
egniii Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Mafia: JA! et bilde i dagslys og kveldsmørket hadde vært fint ! leiter etter AE lykter jeg og ! vil ha noen med sterkt lys i !!
Mafia Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Ok, skal prøve og ordne det, kan ta nattbildene nå, resten imorgen om jeg husker det. men kan si du ser den bra selv om dagen, i sol til og med. Legge de opp her da eller?
BreitBau Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 CCFL ringer fra Ebay... Beste kjøpet jeg har gjort tror jeg.. Lyser så sterkt at det svir litt i øya når det er natt ute.. Litt ømfintlige for vann og fukt.. Noen av mine ringer har sluknet etter vask.. Lar ringene stå på en times tid så er de like fine igjen..
Mafia Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Ok, fikk tatt noen bilder nå. Men er tatt med mobil, så de er ikke så blank som det virker som. Er mer gult lys enn hvitt. Men veldig skarpt, også er det mer standart lyspærer som er lyskilden til AE-ringene, så bør ikke koste for mye og bytte dem. Bare AE-vanskelig å se egentlig, men de er veldig fine, ser dem med øyet selv om xenon står på. AE-Close Med Xenon på, blir litt for mye lys for kameraet. Xenon og fjærnlys
///Mysild Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 www.norvatio.no selges for 999, disse er gode... min bil de bruker som reklame
jensemann23 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 fant denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... ingPayment men 100 dollar i frakt... Noen som vet av noen billigere? Det står 92-99, men passer vel 91 modell også?
BreitBau Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Det står 92 fordi E36 ikke ble levert til USA før da..
jensemann23 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 har lagt inn bud på 20 dollar, pluss 43 dollar i frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå