Gå til innhold

Anbefaling til et bra Angeleyes ettermonteringssett E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

ebay er din venn!! kjøpte mine der!! 1/3 av prisen av her i norge pluss at de ser bedre ut enn de fleste som freser rundt om her!! Har visstnok bare hatt de i 1 mnd men de funker som bare juling!

Skrevet

De har lagersalg på http://www.gsbildeler.no

Kjøpte nettopp der, AE med Xenon. SYKT fornøyd så langt.

De har med og uten Xenon da, uten koster ca. 2500,- mener jeg (angel eyes med)

med Xenon er det 7000,- m/ AE. Ikke CCFL AE da, ligner mer på de originale som bmw selger på sine nye biler, bare litt tjukkere og sterkere.

Skulle gjerne tatt bilde, men mobilen er busta. om du virkelig vil, kan jeg sikkert ordne det.

NB! Dette er monteringsett, altså hele kassen til lysene.

Skrevet

Ok, skal prøve og ordne det, kan ta nattbildene nå, resten imorgen om jeg husker det. men kan si du ser den bra selv om dagen, i sol til og med. :) Legge de opp her da eller?

Skrevet

CCFL ringer fra Ebay... Beste kjøpet jeg har gjort tror jeg.. Lyser så sterkt at det svir litt i øya når det er natt ute..

Litt ømfintlige for vann og fukt.. Noen av mine ringer har sluknet etter vask.. Lar ringene stå på en times tid så er de like fine igjen..

Skrevet

Ok, fikk tatt noen bilder nå. Men er tatt med mobil, så de er ikke så blank som det virker som. Er mer gult lys enn hvitt. Men veldig skarpt, også er det mer standart lyspærer som er lyskilden til AE-ringene, så bør ikke koste for mye og bytte dem.

Bare AE-vanskelig å se egentlig, men de er veldig fine, ser dem med øyet selv om xenon står på.

of4p2muq95cyjtilnk1k.jpg

AE-Close

lhc6wvtnoaxxpm6o6rcp.jpg

Med Xenon på, blir litt for mye lys for kameraet.

ubm3c5x8ct0le2fs5i2y.jpg

Xenon og fjærnlys

v8hujqf7qsqu6uuegfec.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...