Vegar br. Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Det står en 12" og forsterker i bilen min, som sto der når jeg kjøpte den. Så har jeg en 10" og forsterker stående, som jeg vil sette i bilen sammen med den andre, men har ikke noe peiling på dette . Hvordan kobler jeg de sammen? Greit nok med strøm og jording, regner med jeg setter de på samme plass som strøm og jording til den andre.. Men så var det signal da, ska jeg bare ha 2 kabler mellom de røde og hvite output inngangene? Det har vel ikke noe å si at de ikke er at samme fabrikat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Skal du ha 2 eller fleire subber i bilen, skal dei væra like! Er dei ulike, blir det berre tull med lyden! So du kan berre gløyma å ha i 10" i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Okei : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank0312 Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 hvorfor blir det tull med lyden når en kjører 10" og 12" i samme bil? mine erfaringer sier noe helt annet ....... da skulle du hørt lyden i bimmeren min 2 12" og 2 10" spiller sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Men hvis vi ser bort fra diskusjonen om hva som går og ikke, har jeg rett med tanke på kobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Signal kan kobles på 3 måter. 1: Via signalutgangen på spiller. 2: Signalutgang på forsterker (viss den har) 3: Y-ledd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Så jeg kan ikke bruke en kabler mellom input inngangene? Er dårlig til å forklare, kan legge ut noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 jo, med y-ledd. Ein inngang sender ikkje ut signal! (det er jobben til utgangen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Okei, takk for hjelpen Regner med y-ledd er å oppdrive nesten "overalt" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå