bassik Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Helt sikkert en stillmotor til ett av spjelda som ikke er med. Tips: Gå inn på Gs bildeler og sjekk dele filmen, kanskje du skjønner hvordan ting er satt sammen.. bare husk å sjekke med rett reg. nr.
-fek- Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Ja, har gjort det. Men fra "vri-knappen" på dashbordet og til vameapparatet går det wire..så trur ikkje det er noko elektrisk..men eg veit ikkje.. Har lurt på om det er denne delen so åpner / lukker: https://www.koed.dk/2.5.asp?kbnummer=1042659&menulinkid=1580&soegeord= men her ser det ut som om at det er tilkopling, og ikkje wire ser ut som ein magnetventil. https://www.koed.dk/2.5.asp?kbnummer=1045467&menulinkid=1580&soegeord=
bassik Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 det er den krana som jeg snakket om ja. er den ok? eller prøvde verkstedet registeret ditt etter krana? i så fall er de idioter som ikke klarer å stille en riktig diagnose. de har sikker kontrollert krana!!??
-fek- Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Okai, hmm blei usikker eg nå..nei, idioter er dei ikkje, men dei hadde spylt igjennom, og varmeapparatet var ikkje tett. har sikkert kopla fra i motorrommet og spylt. Men om krana ikkje åpner så hadde du vel ikkje klart å spyle igjennom registeret? eller?
bassik Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Nei det kan du ikke, men du kan demontere slangen og spyle igjennom uten varmeapp krana som sitter i motorrommet. Sjekk om det er varme før og etter krana di med varm motor. kjekt me dregnr på bilen, slik at jeg kan sjekke på GS
-fek- Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Jaja, da teinkte eg at eg skulle demontere dashbordet for å få ut varmeapparatet.. har funnet ut at det er sirkulasjon og alt, men at det mest sannsynleg er noko inne i varmeapparatet som er gåent.. Noken som veit kva som må ut for å komme til? Mykje arbeid? Ser for meg aat eg har litt arbeid framfor meg i kveld
themicro Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Jeg oppdaget noe på min e36 Coupe sjøl, den sitter det egentlig ett tomt airkonditionanlegg på, siden jeg nettopp har skiftet motor, klundrer som f... for å få luftet det sjøl, men fant ut at hvis jeg stilte temp regulatoren inne i bilen helt på max så ble spenninga borte fra ledningene som går til nettopp den ventilen som sitter på venstre side av bremsekraftforsterkeren. jeg har en som det er 3 rør på, så har i grunn vært litt usikker på om jeg har koblet rett til tider også. men sjekk den spenninga når du stiller på regulatoren din, og så sett den i en posisjon der du har spenning.
-fek- Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Da har eg funnet årsaken til eit miserabelt varmeapparat I bilen min ssat det eit vareapparat fra Behr, dette hadde ingen krane på vatnet, men eit spjeld på lufta inn som regulerte kor mykje av lufta som skulle gå igjennom varmeapparat-registeret kotro rett ut i coupe'en. Dette spjeldet lukka ikkje heilt, og slapp dermed inn falsk kald luft. Pluss av sjølve registeret var fullt av drit, det var gjennom-strøyming, men den var dårleg. Har rnsa registeret med adiator-rens, og det gjorde susen Registeret er den delen som ligger lågast i varmeapparat systemet, så alt dritet i kjølevatnet vil dermed legge seg der. kan vera ein tankevekkar for alle som sliter med litt dårleg varmeapparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå