Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.5bars holder bare til 0.5 trykk.

Tviler på at det følger med noe ledningsnett eller følere. IOM at planen hans egentlig var og bruke de orginale å en M50 og spleise kabelnettet?

Så tipper også at det er 6stk coildriver?

Skrevet

Nå vet jeg ikke så mye om den her, men kan skrive det jeg veit

Om mapsensoren er 1.5bar vet jeg ikke, men fikk vertfall beskjed når jeg kjøpte den at jeg kunne lade 1.5bar

Dette er jo en programerbar hjerne som du kobler til div. følere i motoren

som:

vanntemp sensor

Lufttemp i manifoil

bredbåndslambda

bensinpumpe

veivsensor

kamsensor

vanos

gass posisjon sensor

tomgangsregulator

dysene (max 8.stk)

tenningen (max 6 coiler)

når mer en 1 coil må tenning styres med fordeler EDIS f.eks koster ikke mer enn 7-800kr

Alle disse sensorene ligger jo orginalt i alle bmw motorer iallefall over 90.mod

så du kan f.eks kjøpe en defekt hjerne og lodde deg innpå plintene der så slipper du å kutte opp i ledningsnette.

Dette er jo eit veldig billig datasprut, men som funker veldig bra, men det er da også litt jobb. Er jo mange som kan med ms så er sikkert noen som kan hjelpe.

Det som følger med er boksen på bildet, slange fra mapsensoren til innsuget og eit stikk til å koble innpå alle ledningene (de må loddes på stikke). Det er jo ikke så mye mer som trengst, kun noen ledningsbiter og en VGA kabel + laptop til å mappe med.

Skrevet

hey tror at jeg kommer til å kjøpe den der ganske snart men jeg er avhengig av å få solgt crossern min denne uka som kommer , så håper du fortsatt har den spruten ;)

Skrevet

er nok en 250kpa (2.5bars) mapsensor som følger med, dette ser ut som en standard boks etter hva jeg leser.

med en 2.5 bar sensor kan du ha 1.5 bars overtrykk da atmosfæretrykket på kula vår er 1 bar.

Skrevet
hey tror at jeg kommer til å kjøpe den der ganske snart men jeg er avhengig av å få solgt crossern min denne uka som kommer , så håper du fortsatt har den spruten ;)

Du får sende meg en pm hvist du blir kvitt crossern så ser vi :)

Er det software med denne? Prog til pc.

Alt info og software finnes her: www.megasquirt.info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...