Rune89 Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 varmeapparatet varmar ikkje når bilen ha litt fart.. når eg kjøyrer i 50+ blåser det berre kald luft.. når eg stopper og bilen går på tomgang begynner den å blåse varm luft.. kva kan vera problemet?? nokon so veit noko om dette??
en325ic Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 luft i systemet! prøv å luft først så jer du beskjed om det virket!
Rune89 Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 takk for tipset.. det skal eg gjere.. tar det i morgen..
Rune89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 eg har prøvd å lufte systemet.. det hjalp ikkje... lurer på om det er den eletriske tingen som styrer mellom varm og kald luft som er gåen... lurer og på om slangen fra vannpompa og inn i cupeen er rimelig tett.. den blir ikkje varm..
Rune89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 når den går på tomgang (står i ro) viser den normal.. når den går med litt fart stiger temp nåla til det røde...
Rune89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 men koffor stiger den når eg kjører og synker med ein gang eg stopper??
ØyvindB Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 det hørtes veldig rart ut, omvendt hadde jo forsåvidt vært logisk. stiger den om du ruser bilen også? slik at ikke fartsvinden kjøler?
Rune89 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 har ikkje prøvd ut det so mykje... men har rusa den litt.. trur ikkje den steig då..
Z_AGo Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 dama(far er mekaniker) vedder på at bilen koker hvis du lar den stå på tomgang en stund. og at radiatoren din og vannpumpe eventuelt en pakning her eller der er gåent.
Rune89 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 nei den koker ikkje... er berre temp nåla som går til det røde... sikkert noko gale med føleren i blokka.. eg trur at det er vannslangene frå pompa og inn i cupeen som er tett.. og so er den eletriske tingen som styrer mellom varm og kald luft gåen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå