Dan318i Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 hei Noen som vett om ett styling lokal/shop her i Rogaland, der du kan kjøpe deler osv? Takker for mange bra forslag;) Mvh Dan =)
Ad|oS Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 CZT har vel butikk på Bryne. Og GSbildeler i Sirevåg. Vet ikke om de har noe særlig deler der. Det meste blir vel sendt fra lager. Edit: Litt mer info
Dan318i Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Bryne? burde jeg ha hørt om... Peiling på hvor ca de ligge?
Ad|oS Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 http://www.kvasir.no/kart/index.c?ps=3& ... &scrollY=0 Reevegen 34 visstnok. Lette etter butikken en gang jeg var på Bryne, men fant det ikke. Tenkte det bare var fordi jeg ikke var så godt kjent Men har lest om folk her inne som har vært på CZT på Bryne å henta deler...
Oderschvank Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 bsbildeler ligger ikke i rogaland, og ville ikke anbefalt de om de så lå vegg i vegg med trådstarters hus. Garviks autospar holder til rett ved kvadrat, rett over knoksen.
Ad|oS Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Glemte dem helt vekk. Bra service hos dem hvertfall. Bestilte noen deler hos dem, og de fikk dem i løpet av få dager, faktisk færre enn det de hadde sagt det skulle ta. Det som ikke var så positivt derimot var at de skulle ha mer for dem enn det de hadde sagt de skulle ha. Men nekta å betale mer enn det som de hadde oppgitt på internett (ja, de hadde sagt det var de prisene de opererte med), så det ordnet seg og jeg fikk det til den prisen.
Martin. Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Hvis jeg husker riktig bør du være veldig forsiktig med å handle fra CZT. Lest om flere som ikke får varene sine, mens pengene har blitt trukket fra kontoen. Ikke 100% om det var CZT det gjalt, men tror det så pass på!
Tommy Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Det stemmer at CZT ikke har så godt rykte på seg, å det samme med autospar. Så den greieste forhåndsregelen å ta her er IKKE betal noe på forskudd. GS/OS bildeler i sirevåg, har ganske mye på lager, å utrolig bra service, kan anbefales. Det ligger jo litt utp landet, så det kan svare seg å ta en telefon, å høre om det du skal ha er på lager.
MF DUFF Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 CZT var vel på TV2 hjelper deg...? GS på Sirevåg er bra. Han har jo et kjempe lager med brukte deler og hugge biler alt fra rekkefire til V12. Masse stereo har han også.
Gunnar Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Skal du ha noe lokalt så stikk til GS/OS i Sirevåg. Eventuelt Bavaria for original M-styling eller AC Schnitzer (de forhandler ACS).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå