336mik Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Trodde det stort sett var slik alle biler oppfører seg jeg... Prøvd folkevogn boble uten sperre?
Larsen Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Trodde det stort sett var slik alle biler oppfører seg jeg... Prøvd folkevogn boble uten sperre? Nei, men har eid en toyota mr2 turbo uten sperre.
bmwrasaren Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Her viser det seg at folk har altfor lite peiling. En bil som er bygd for å kjøre fort rundt en bane har ikke 100% sperr. 100% sperr er for de som kjører bilcross, offroad, eller bare er fjortis i hode og skal leke seg på veien med det og riskere andre sine liv. Med 100% sperr er en nødt til å ha en konstant liten overstyring for å komme seg rundt svingene, mens med 75% så kan en ha mye høyere fart inn og rundt svingen, og man får da en mye bedre utgangshastighet. Mens med 100% sperr, så taper du mye fart rundt svingen, du må nokså sikkert ned et ekstra gir for å klare å ha nok kraft i motoren til å spinn på hjula. Jeg garanterer at en race sjåfør med en 320 med orginal sperr skulle lett ha klart å kjøre raskere rundetider enn dere "fjortiser" som har 325 med 100% sperr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå